quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
MVG dan , die is gewoon briljant
Nee dan is het 89.95quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat? Inclusief het bord enzo?
Dat vermoedde ik al.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit zijn alleen de pijlen overigens
Dat zei ik eergister toch alquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat? Inclusief het bord enzo?
Wat een klotebord moet dat zijn dan.quote:
Tering, wat een oplichters. Denk dat er tegen de zomer wel een korting op komt. Of gratis bij een abonnement van iets.quote:
3 pijlen en een bord voor 90 euro is niet duur.. Maar de kwaliteit zal dan inderdaad gewoon zaad zijn.quote:
Sowieso kan je voor de helft van dat bedrag al een simpel bord + simpele pijlen aanschaffen. Het is toch allemaal ruk, tenzij je 100+ euro betaaltquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tering, wat een oplichters. Denk dat er tegen de zomer wel een korting op komt. Of gratis bij een abonnement van iets.
Zijn goede borden, gooi er al langer opquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:07 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat een klotebord moet dat zijn dan.
En nog betere kwaliteit ook vermoedelijk.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Sowieso kan je voor de helft van dat bedrag al een simpel bord + simpele pijlen aanschaffen. Het is toch allemaal ruk, tenzij je 100+ euro betaalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |