Dit ja.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:53 schreef Guanabana het volgende:
Wat een konkelend kutbegin meteen, doe even een sfeervolle opdracht, zoals met dat vliegtuig op het strand ofzo.
Dat voertuig in de Sahara was gaaf.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:53 schreef Guanabana het volgende:
Wat een konkelend kutbegin meteen, doe even een sfeervolle opdracht, zoals met dat vliegtuig op het strand ofzo.
joker neutraliseert een fout antwoord in de test, een vrijstelling hoef je niet eens de test te doen en ben je sowieso door naar de volgende rondequote:
Joker haalt een fout antwoord weg, een vrijstelling geeft je vrijstelling voor gaande aflevering.quote:
Flesje water volgens mij.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:55 schreef DaMart het volgende:
Zat die Merlijn nou met een fles drank bij de biecht?.
Die fugging muziek ook al die tijdquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ze doen wel alsof ze het extreem spannend vinden. Iets té overdreven.
heb al 5 jaar niet gekekenquote:
Doet ze bewustquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:58 schreef Rockiejj het volgende:
"Ik ben nachtblind"
Of is die te makkelijk?
Dat zei Jon van Eerd ook al ooitquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:58 schreef Rockiejj het volgende:
"Ik ben nachtblind"
Of is die te makkelijk?
Dacht ik ook al aan. Kwam wel heel spontaan ineensquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:58 schreef Rockiejj het volgende:
"Ik ben nachtblind"
Of is die te makkelijk?
Degene die deze aflevering niet loopt te mollenquote:
Vorig seizoen zei Suzan ook "Ik kan niets zien!"quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zei Jon van Eerd ook al ooit.
Evelien.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Maar kreeg even niet mee wie dat zei?
Die pieter blijft opvallend op de achtergrondquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Degene die deze aflevering niet loopt te mollen
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:02 schreef DaMart het volgende:
Pieter gaat ons vanavond niet de waarheid vertellen.
Echte hequote:Op donderdag 1 januari 2015 21:05 schreef Renn het volgende:
Wat een dwaas, een stekkertje in een aansluiting drukken lukt niet :|
Stuur haar een email.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Leuke negeres, ik zou haar wel naakt willen zien.
quote:
Zat ik wel aan te denkenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Die zet de televisies stiekem uit!
Sasza Nagyquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
We kennen je van Onderweg Naar Morgen Chris, schaam je daar nou niet voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |