SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:47 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Is ambtenaar niets voor je?
Heb je ook nog is kutloon.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:48 schreef hood90 het volgende:
en ik maar op minderjarige leeftijd werken
Misschien kun je een uitkering aanvragen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:48 schreef Tandava het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan is muziek clipjes, series en films kijken. Meer kwaliteiten heb ik niet.
Dan kan je al veel meer dan de meeste ambtenarenquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:48 schreef Tandava het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan is muziek clipjes, series en films kijken. Meer kwaliteiten heb ik niet.
Op basis van wat. Ik ben duidelijk ''gezond''.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien kun je een uitkering aanvragen.
Laten zien dat je een FOK!-account hebt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:51 schreef Tandava het volgende:
[..]
Op basis van wat. Ik ben duidelijk ''gezond''.
Ga dit maar eens noodgedwongen een jaar doen en ook daar word je flauw van. Je komt uiteindelijk wel op je pootjes terecht jongen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:46 schreef Tandava het volgende:
Het enige wat ik wil is de hele dag voor de computer zitten en films kijken.
Dit werkt pas van 30k posts.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laten zien dat je een FOK!-account hebt.
Dan moet TS flink gaan doorposten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit werkt pas van 30k posts.
Nee echt niet. Eerlijk is eerlijk. Ik ben een zeer negatief persoon die werkelijk niks leuk vind. Werkelijk iedere vorm van werk brengt meteen weerzin bij me los.quote:
Heb ik al eens gedaan. Had er geen enkel probleem mee. Werd het niet moe hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ga dit maar eens noodgedwongen een jaar doen en ook daar word je flauw van. Je komt uiteindelijk wel op je pootjes terecht jongen.
Gast.. je spoort voor geen meter....quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:51 schreef Tandava het volgende:
[..]
Op basis van wat. Ik ben duidelijk ''gezond''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |