Dat dacht ik ook. Vooral ook omdat ze die kamerdeur niet op slot hadden gedaan. Wie laat nou z'n kamerdeur open.. Zeker in WIDM, daar is de kans groot dat iemand anders in je spullen gaat snuffelen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:40 schreef Yaku het volgende:
Die twee vrijstellingen zouden ze toch echt niet in een willekeurige hotel kamer hebben laten liggen. Ik had zelf alle lades enzo meteen open gegooid om te kijken wat er in zou zitten, dus ik vermoed dat de vrijstellingen in de kamer van de mol lagen om te voorkomen dat andere kandidaten ze niet per ongeluk zouden vinden.
Zag ik ook voorbij komen. Toen was Viktor in beeld....quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:10 schreef Anouk83 het volgende:
Ik krijg even geen screenshot gemaakt, maar op 33.47 min kwam opeens een boek no secrets here in beeld. Zomaar in het restaurant.
Bij Margriet ook niet....dus helaasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:56 schreef Physsic het volgende:
Is dit trouwens al iemand opgevallen?
In het begin van aflevering 2 krijgt zowel Marlijn als Viktor een brief. Die van Viktor is wel ondertekend met 'De Mol' (net als de brieven in aflevering 1), maar die van Marlijn niet.
Misschien wel omdat dit een verbond van de mol met zichzelf is , zoals Art in het begin van de uitzending zei.
Of De Mol staat alleen bij Viktor, omdat hij de mol isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 06:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bij Margriet ook niet....dus helaas...tenzij er 2 mollen zijn dit jaar
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat gewoon een bug in de app, want bij mij staat Pieter wel op zwart/wit bij aflevering 1 in de tijdlijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:31 schreef AF_ het volgende:
Niks te maken met de mol (of juist wel) maar eerder met de eventuele terugkeer van Pieter. Dit viel me namelijk op in de app. Evelien is zwart-wit terwijl de foto van Pieter in de afl. dat hij afviel nog in kleur is
[ afbeelding ]
Volgens mij stond onder dat briefje van Martine op het begin van aflevering 1 ook 'De Mol'.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:38 schreef eborn het volgende:
[..]
Of De Mol staat alleen bij Viktor, omdat hij de mol is
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Staat Pieter bij jou ook in 'de tijdlijn' zwart/wit? Of alleen bij het rad waar je de punten kan inzetten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:39 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een bug in de app, want bij mij staat Pieter wel op zwart/wit bij aflevering 1 in de tijdlijn.
Je speelt de app sowieso behoorlijk waardeloos. Je had kunnen bedenken dat Ajoud, of hoe die ook heet, zijn vrijstelling zou inzetten. Als je daar dan het meeste(of alle) van je punten op had ingezet, had je niks verloren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:31 schreef AF_ het volgende:
Niks te maken met de mol (of juist wel) maar eerder met de eventuele terugkeer van Pieter. Dit viel me namelijk op in de app. Evelien is zwart-wit terwijl de foto van Pieter in de afl. dat hij afviel nog in kleur is
[ afbeelding ]
Edit: valt me nu ook op dat evelien bij afl 2 achter Pieter staat. Met deze theorie zou de volgende dus Victor moeten zijn
Inderdaad! had een goede geweest, in plaats van Evelien verdenkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je speelt de app sowieso behoorlijk waardeloos. Je had kunnen bedenken dat Ajoud, of hoe die ook heet, zijn vrijstelling zou inzetten. Als je daar dan het meeste(of alle) van je punten op had ingezet, had je niks verloren.
Ik heb 400 puntjes nuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:55 schreef widm_freak het volgende:
[..]
Inderdaad! had een goede geweest, in plaats van Evelien verdenken
Ja dat gaat er ook niet binnen 1 dag af....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:27 schreef widm_freak het volgende:
Carolina had trouwens weer groen / zwarte nagellak op (de kleuren van wie is de mol!)
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:27 schreef widm_freak het volgende:
Carolina had trouwens weer groen / zwarte nagellak op (de kleuren van wie is de mol!)
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Carolina's nagels lijken in elk geval gewoon om en om groen en zwart te zijn gelakt...
All Saints met Under The Bridgequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand toevallig de muzikale hint meegekregen vandaag?
Ik had verwacht dat ik commentaar kreeg op mijn inzetten maar zover had ik nog niet doorgedachtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je speelt de app sowieso behoorlijk waardeloos. Je had kunnen bedenken dat Ajoud, of hoe die ook heet, zijn vrijstelling zou inzetten. Als je daar dan het meeste(of alle) van je punten op had ingezet, had je niks verloren.
Waarschijnlijk weer op dezelfde plek, net als de rest.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:32 schreef Moira. het volgende:
Art zei eerder al dat de mol dit jaar op de voorgrond komt te staan, toch?
Wel opvallend dat Rik dan al twee keer met de weekfoto pal op de voorgrond staat...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou wel vreselijk doorzichtig zijn, maar ben benieuwd waar hij volgende aflevering komt te staan
Da leven er waarschijnlijk veel kraaien. Of denk je dat de productie elke aflevering een bus kraaien opentrekt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:29 schreef sonnyspek het volgende:
WEER hoorde en zag ik allemaal kraaien rondvliegen in deze aflevering. Niemand die dat opvalt?
Omdat zij van Opzij natuurlijk een hippe vrouw is. Een shirt waar love op staat wordt door een sjaaltje een shirt waar mol op staat. Mooi om te zien altijd dat soort theorien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja echt he!![]()
En ik zag dit (even een foto van de tv gemaakt)
[ afbeelding ]
Dat sjaaltje erover...draai de E om en het is een M.....
Waarom uberhaupt een sjaal dragen met 40 graden?
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:27 schreef widm_freak het volgende:
No secrets in here zal de volledige tekst zijn. maar in beeld lijkt het 10 secret in here.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:10 schreef Anouk83 het volgende:
Wat mij deze aflevering vooral opviel is dat Ajouad tot 3x toe niet staat te juichen en klappen als er geld in de pot kwam, terwijl de rest heel blij is kijkt hij een beetje zuur.
En Evelien zegt tijdens de test dat ze Chris en Margriet verdenkt, en Evelien is naar huis...
Ik krijg even geen screenshot gemaakt, maar op 33.47 min kwam opeens een boek no secrets here in beeld. Zomaar in het restaurant.
Ik snap er niks vanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 06:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
No secrets in here zal de volledige tekst zijn. maar in beeld lijkt het 10 secret in here.
Boven de "O"van NO staat een zwart doodskopje met botten gekruisd en ernaast een bliksemschicht. Rechtsonder onder de E van here staat een tekening van een slip.
Geshowed door iemand met rode nagels en om de rechterpols een armband. Volgens mij Sandifort.. als ik kijk naar de plaats aan tafel van waar ie geshowed wordt . Alles wijst daarop. Ze heeft rode nagels, ze heeft een armband om aan de rechterpols en ze zit ook op de plek van waaruit het boek geshowed wordt.
In diezelfde fragment zijn de flesse met de 2 bloemen, bloemen weg, bloemen weer terug..
Oh, ik beschreef even het boek.. en wie dat boek volgens mij dus in beeld bracht omdat er geen plaatje beschikbaar was hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |