quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:16 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Barney please, dat is zó 1945
Die vind ik mooi!!quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:16 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Waar blijft jouw bijdrage?quote:
Is al eens gedaan...quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
Je kunt beter een van Gerwen painttopic aanmaken dan
Ik denk dat deze foto van een jaar of 10 eerder is.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:16 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:59 schreef Toto69 het volgende:
Onze eigen held Barney, Raymond van Barneveld, verdient een eigen paint topic.
Hier alvast één PNG'tje: (ben daar geen held in dus als iemand er meer kan maken/betere kan maken, be my guest)
[ afbeelding ]
TS begint, even een snelle, later meer.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:38 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]Kneus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik meld me maar weer eens op FOK!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 07:32 schreef Toto69 het volgende:
Als er iemand nog ff een PNG'tje bij kan maken zou dat top zijnben d'r zelf geen held in
Thanksquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik meld me maar weer eens op FOK!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 05:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
In plaats van die kroket kan hij ook wat anders in zijn hand hebben he!
Ik kon ff geen geschikt plaatje van een spiegel op de juiste hoogte vinden.
Meh, mijn idee bij die kop moet ik ff goed uitwerken, wil ik geen maandban krijgen!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef HeaN82 het volgende:
Nieuw PNGtje
Origineel
[ afbeelding ]
PNG
[ afbeelding ]
Soep van HeaN82
[ afbeelding ]
Toch maar geen paint?!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, mijn idee bij die kop moet ik ff goed uitwerken, wil ik geen maandban krijgen!![]()
![]()
Die overgang bij de hals/nek was echt verrot moeilijk.quote:
Toch maar ff een foto gebruikt van geen ECHTE uitvaart / afscheid, anders vond ik het wel erg lullig.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch maar ff een foto gebruikt van geen ECHTE uitvaart / afscheid, anders vond ik het wel erg lullig.
Ik zat ook te kijken naar een arts in Afrika, maar dat ging me toch wel echt te ver toen ik eenmaal foto's op google vond.
Een fake foto van een arts naast een overleden patiënt met huilende familie er bij is ook niet makkelijk te vinden.
Hij als een winnaar van de Olympische spelen die nonchalant de medaille in ontvangst neemt is ook bijna niet te doen, aangezien die kop wel HEEL erg raar staat op zulke slanke, getrainde lichamen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |