Die doet wel een heel leuk dansjequote:
Over welke film gaat dit?quote:A curious blend of our newly acquired taste for dystopia alongside a healthy sprinkling of Lord of the Flies, the film offers familiar pleasures without prompting the sense of having already been here before.
Jawohlquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
Christian Bale
Morgan Freeman
Michael Caine
Cillian Murphy
Liam Neeson toch ook?(alleen in Batman Begins en The Dark Knight Rises)
DF +1quote:
Een snellequote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:17 schreef DragonFodder het volgende:
Oeps! fireFox1, wat wil je voor vraag?
Wat moet je nou met een snelle vraag, daarna moet je toch weer wachten op de volgendequote:
Een makkelijkequote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:17 schreef DragonFodder het volgende:
Oeps! fireFox1, wat wil je voor vraag?
Gunde jou ook een puntjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Christian Bale
Ik had wel wat moeilijkers van je verwacht
Geef je nou jezelf een punt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Gunde jou ook een puntje
Niet meteen zo snobistisch doen hè!
DF +1
3/4quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:44 schreef JayHovah het volgende:
Jennifer Love Hewitt als love interest toch?
De talkshowhost: Ellen?
quote:
Nopequote:
Dit zal het voor sommige vast te makkelijk maken maar "Harlekijn" zit er ook in. Harlekijn is dan een karakter dat hij in een andere film vertoont natuurlijkquote:
quote:
?quote:
Is ook een naam/personage uit de film....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
?
Dat is de film die ik zoek ja...
Klopt, maar ik zoek acteurs/actrices en bij uitzondering wil ik ook nog wel mensen achter de schermen goed keuren als ze op IMDb terug te vinden zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:08 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Is ook een naam/personage uit de film....
Ja ik wil ook die ex van die zangeres opnoemen, maar ik lees niet al die dameskappers-roddelbladen zoals jij doe Dyonquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
leuk dat jullie je alleen focussen op die talkshow host
Maar het is nog wel een rappert... dat moet jij dan toch weten... en zij is een renb zangeres... of tenminste zo ietsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:12 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ja ik wil ook die ex van die zangeres opnoemen, maar ik lees niet al die dameskappers-roddelbladen zoals jij doe Dyon
heiligschennis... 1 letter kan zoveel verkeerd maken. Maar wist niet dat Kelis en NaS ook alweer gescheiden waren... Maar neequote:
Mag niets opzoeken he??quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
heiligschennis... 1 letter kan zoveel verkeerd maken. Maar wist niet dat Kelis en NaS ook alweer gescheiden waren... Maar nee
Nopequote:
quote:
True... Ik heb nergens het woord gescheiden gebruikt... my badquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:21 schreef JayHovah het volgende:
Voor ex hoef je toch niet getrouwd te zijn?
Dat is een moeilijke. Hij staat wel op IMDb, maar niet als de schrijver van de film. Alleen als schrijver van de comics. Dus ik moet em denk ik jammer genoeg fout rekenen.. sorryquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:28 schreef Zonnetje1981 het volgende:
oeh, mag Jim Davis ook? Speelt nou niet echt in de film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |