abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150235542
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik weet het niet. ;( Veel van de vaste users zijn sinds kort naar de SC verhuisd, misschien dat het daar mee te maken heeft. Al heb ik niet echt het idee dat er daardoor minder gepost wordt.
Verder zijn de topics sowieso gewoon kut de laatste tijd, dat nodigt ook minder uit om te reageren.
Als een aantal users weer voor goede klachten zorgen (dus niet trollen) en niet meteen de TS aanvallen, dan kan het best weer goed komen :)

Ik weet alleen niet hoe het 'vroeger' was, maar dat weten jullie beter :P
SOONY
  maandag 2 maart 2015 @ 23:24:07 #52
395200 deadprez
One more rail
pi_150235566
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Een SC zorgt meestal wel voor goede cijfers. De daling in februari viel trouwens mee. De grootste klap was in januari met ruim 30k minder postings. Ik kan weleens checken of er bepaalde users die veel hebben gepost begin '14 nu niet meer/nauwelijks voorkomen in de lijstjes of dat het gemiddelde aantal postings sowieso gedaald is, maar daar heb ik op dit tijdstip even geen zin meer in. :P
Dat kan ik me voorstellen. Wel tof dat je de tijd neemt om dit allemaal uit te zoeken. _O_
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 2 maart 2015 @ 23:27:31 #53
395200 deadprez
One more rail
pi_150235700
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:23 schreef DKUp het volgende:

[..]

Als een aantal users weer voor goede klachten zorgen (dus niet trollen) en niet meteen de TS aanvallen, dan kan het best weer goed komen :)

Ik weet alleen niet hoe het 'vroeger' was, maar dat weten jullie beter :P
Ik ben hier ook pas twee jaar hoor. Maar inderdaad, wat meer goede klachten zou fijn zijn, dan wordt er vanzelf ook minder gebasht op de TS.

En een trolltopic vind ik zelf ook niks mis mee, als het een beetje goed gedaan wordt.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 2 maart 2015 @ 23:27:45 #54
395200 deadprez
One more rail
pi_150235712
Maar ja, ik open zelf nooit topics dus heb op dat gebied ook niet echt recht van spreken.
Stop the violence
Down with the hate
pi_150240401
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Wel tof dat je de tijd neemt om dit allemaal uit te zoeken. _O_
Heb even de 500+ posters van KLB in januari 2014 tov die 2015 op een rijtje gezet:

Januari 2015:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Januari 2014:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij alleen hebt al ruim 3k minder postings gemaakt. :+

Nummer 2 Spongeboss zie ik helemaal niet meer in het lijstje en ook de nummers 4 (Chai) en 5 (Ambicioso) zijn in januari '15 verdwenen. Het aantal users wat meer dan 500+ postings heeft gemaakt is ook minder geworden, dus op het eerste gezicht een combi van een aantal veelposters die verdwenen/aan het minderen zijn plus minder users die hoge aantallen posten. Natte vingerwerk van de koude grond, maar het geeft wel een kleine indicatie.
pi_150240467
Jammer dat we nog steeds geen aantallen views kunnen zien. De werkelijke indicator van populariteit en relevantie voor het forum.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  FOK!mycroftheld dinsdag 3 maart 2015 @ 10:39:48 #57
128465 Wrapster
pi_150241721
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Jammer dat we nog steeds geen aantallen views kunnen zien. De werkelijke indicator van populariteit en relevantie voor het forum.
Dat zou je aan Breuls kunnen vragen, hij heeft vaker lijstjes met views gepost. Je kunt dit alleen achterhalen als je directe toegang hebt tot de tabellen waar deze informatie wordt opgeslagen.
pi_150241771
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:39 schreef bondage het volgende:

[..]

Dat zou je aan Breuls kunnen vragen, hij heeft vaker lijstjes met views gepost. Je kunt dit alleen achterhalen als je directe toegang hebt tot de tabellen waar deze informatie wordt opgeslagen.
Het is wat ingewikkelder dan dat. Feit is dat we die cijfers nu gewoon niet hebben en wel hadden. Dat zegt een stuk meer dan louter postjes.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  PR en moderator woensdag 18 maart 2015 @ 23:19:43 #59
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_150796613
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Zou idd erg relevant zijn. In ieder geval voor in FC.
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')