ok kom brengen danquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik verkoop ze voor 30 cent de stuk
Naast mijn buurman BAMquote:
ja al dat vuurwerk wel gevaarlijk hequote:
boem boem boem , je moet er maar zin in hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:23 schreef DieselTank het volgende:
[..]
ja al dat vuurwerk wel gevaarlijk he
of tom hetenquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
boem boem boem , je moet er maar zin in hebben
top neem je ook wat voor mij mee?quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Morgen bij mijn oma zijn er genoeg gr gr
Ja, maar dan eet ik ze wel zelf op. Ok?quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:24 schreef DieselTank het volgende:
[..]
top neem je ook wat voor mij mee?
dan neem je nog meer mee zodat jij ziek bent en ik de laatste 3 mag.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar dan eet ik ze wel zelf op. Ok?
Ziekteverwensing, TR gemacht. Moet het nieuwe jaar nou echt op deze manier beginnen?quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:25 schreef DieselTank het volgende:
[..]
dan neem je nog meer mee zodat jij ziek bent en ik de laatste 3 mag.
oh gaan we dreigen kom dan vechtenquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ziekteverwensing, TR gemacht. Moet het nieuwe jaar nou echt op deze manier beginnen?
Jij ook GuusPechgodquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig nieuw jaar LowerLoungenGod
En de rest in dit topic
Sorry heb vanmiddag hand verloren kan nu niet meer goed runescapen spijt me.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:26 schreef DieselTank het volgende:
[..]
oh gaan we dreigen kom dan vechten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |