Dit is ook niet het nummer waarop je uit je dak gaat. Tenminste... als er niemand LSD uitdeelt.quote:
Mooie reeks, jammer dat jij het verpest.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mooi uurtje, jammer dat coldplay het verpest
ninja editquote:Op woensdag 31 december 2014 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
Volgend uur:
39 Wim Sonneveld Het Dorp![]()
1 John Lennon Imaginex 1000
Dat vind ik zeker wel Top 2000 waardig, maar een paar 100 plaatsen lager.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:56 schreef DeJori het volgende:
En schiet me maar af maar dit vind ik ook niets:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:57 schreef nipeng het volgende:
Dit mag nog wel een uurtje doorgaan van mij.
jouw posts maken van elk topic zo'n feest dat ik betonnen confetti na je toe wil gooienquote:Op woensdag 31 december 2014 19:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooie reeks, jammer dat jij het verpest.
Nederlandersquote:Op woensdag 31 december 2014 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
"Heerlijk goermetten en met vriendin"
Lijkt me beter dan die vrouw die lekker met haar katten op de bank naar de top 2000 luistert.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
2 dagen geleden kwam er een berichtje voorbij waarin stond 'zamen op de bank'quote:Op woensdag 31 december 2014 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
Hun nieuwste nummer heet Ink, heb ik nog niet eens gehoordquote:Op woensdag 31 december 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Coldplay-ergernis snap ik niet helemaal op dit forum, ach et kan aan mij liggen.
Vind vooral hun nieuwste nummer, Magic, enorme bagger.
*naarquote:Op woensdag 31 december 2014 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jouw posts maken van elk topic zo'n feest dat ik betonnen confetti na je toe wil gooien
idemquote:Op woensdag 31 december 2014 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
E.e.a. zal ook voor mij gelden, al hoop ik hier en daar nog een postje te plaatsen...
Aldus de zelfde wensen namens mij.
Ik heb op zich niet zoveel tegen Coldplay. Het enige nadeel is dat alles, naar mijn mening, hetzelfde klinkt. Ze herhalen een beetje het trucje waarmee ze (terecht) bekend werden.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Coldplay-ergernis snap ik niet helemaal op dit forum, ach et kan aan mij liggen.
dealquote:Op woensdag 31 december 2014 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh ja.. volgend jaar stemmen we Ich bin wie du naar zo hoog mogelijk natuurlijk.![]()
Magic vind ik mooi, A Sky Full of Stars daarentegenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2014 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
Dames en heren het was weer mega gezellig dit jaar, maar ik ga jullie verlaten.
Volgend jaar absoluut weer stemmen, luisteren, posten en genieten, maar voor nu een fijne jaarwisseling![]()
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2014 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
Volgend jaar absoluut weer stemmen, luisteren, posten en genieten, maar voor nu een fijne jaarwisseling![]()
Die heeft vast vanwege de katten op nummers van The Cats gestemd.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lijkt me beter dan die vrouw die lekker met haar katten op de bank naar de top 2000 luistert.
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2014 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
Doei!quote:Op woensdag 31 december 2014 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tot volgend jaar he. Houdoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |