Daarmee wil ik verder geen kritiek uitdelen op deze lijst, maar in Nederland heb je ook wel mooie nichelijstjes, alleen helaas niet echt op de radio, behalve misschien een lijst van Kink. Wij hebben geen station zoals StuBru, en dat is toch gewoon zonde.quote:
Belgjes hebben sowieso een betere smaak. Fake Empirequote:Op zaterdag 28 december 2019 15:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Uitstekende lijst tot nu toe tot 301 zeg. Belgjes hebben smaak. No Cars Go.
Ondanks dat de lijst kwalitatief wellicht beter is, vind ik de Top 2000 leuker om te luisteren. De Tijdloze is hoofdzakelijk (semi-)alternatieve gitaarrock. De variatie is zeer beperkt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tijdloze is altijd genot, en het is jammer dat ie tijdens de Top 2000 wordt afgedraaid.
Mee eens, al gaat de Top 2000 daar ook aardig heen (met hier en daar een uitstapje naar moderne popmuziek die me weinig doet)quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ondanks dat de lijst kwalitatief wellicht beter is, vind ik de Top 2000 leuker om te luisteren. De Tijdloze is hoofdzakelijk (semi-)alternatieve gitaarrock. De variatie is zeer beperkt.
Precies in mijn straatje.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |