505 genotquote:
Die komt wekenlijks voorbij ookquote:Op zondag 31 december 2017 15:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Deze is weer heel anders, maar ook heerlijk Push-Universal Nation. Lekkere Belgisch.
Rebellionquote:
Ja, wellicht zijn de daar ook de 'beroerdste' niet om sommige nummers zelf een stukje lager of hoger te zetten. Je weet het niet....quote:Op zondag 31 december 2017 16:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja dat valt me alleszins mee. Ik denk dat Stubru een beetje heeft meegeholpen, wat denk jij?
Op elke 2 lijstjes die ik langs zag komen op Twitter stond bij iig 1 Africa genoteerd. Vreemd.quote:Op zondag 31 december 2017 16:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, wellicht zijn de daar ook de 'beroerdste' niet om sommige nummers zelf een stukje lager of hoger te zetten. Je weet het niet....
OP basis van de aandacht die de stemactie kreeg zou ik toch bijna wel verwachten dat 37 erg laag is.
Ik geniet van jouw Tijdloze-belevingquote:Op zondag 31 december 2017 16:34 schreef Gretzl het volgende:
ARCTIC MONKEYS GENOT die dit jaar KEIHARD heersen in de Tijdloze
Daar ben ik het zoals je weet totaal niet mee eens, maar gelukkig dat ie nog niet zo hoog staat als in Nederland.quote:Op zondag 31 december 2017 16:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik geniet van jouw Tijdloze-belevinggo go Gretz!
Mooie stijging voor Hotel California trouwens.
Ik ook. Ongetwijfeld de grootste dodeartiestenbonus van dit jaar!quote:En benieuwd waar In the End eindigt.
Mooi die waardering elk jaar weer voor de mooiste Nick Cavequote:
Staat ie daar niet in?quote:Op zondag 31 december 2017 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
En nu Martha. Groot gemist voor de Top 2000
Het is idd wel een extreme blankemannenlijst.quote:Op zondag 31 december 2017 12:32 schreef Gretzl het volgende:
Vind de Tijdloze tot nu toe maar matig van start gaan. Iron Maiden staat er echt weer met teveel nummers in, dat zijn helemaal geen classics. En er mogen ook wel wat meer vrouwen in de lijst zeg.
[ afbeelding ]
https://tijdloze.stijnshome.be/statistieken/leadvocals
Maar 1 vrouw in de lijst dit jaar, Sinead op 51. Dieper gaan ze echt niet zakkenquote:Op zondag 31 december 2017 17:00 schreef Beregd het volgende:
[..]
Het is idd wel een extreme blankemannenlijst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |