Ik durfde het niet te zeggenquote:
KLB is sowieso de Elite van FOK!quote:Op woensdag 31 december 2014 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggenmaar inderdaad
Die uitspraak zie je niet vaak, zeker niet buiten KLB.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
KLB is sowieso de Elite van FOK!
Daarmee ben ik voorzichtigquote:Op woensdag 31 december 2014 18:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Pls, iedereen weet dat dat BNW is.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hij is de eerste ooit die het zegt gok ikquote:Op woensdag 31 december 2014 18:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die uitspraak zie je niet vaak, zeker niet buiten KLB.
Volgens mij welquote:Op woensdag 31 december 2014 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is de eerste ooit die het zegt gok ik
Feedback en MED.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar wat is dan wel de elite van FOK!?
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is de eerste ooit die het zegt gok ik
vblquote:Op woensdag 31 december 2014 19:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar wat is dan wel de elite van FOK!?
Moet jij trouwens morgen de krantjes nog rondbrengen?quote:
neenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet jij trouwens morgen de krantjes nog rondbrengen?
1 januari Frank, volgens mij komen er dan geen krantenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet jij trouwens morgen de krantjes nog rondbrengen?
Ik twijfeldequote:Op woensdag 31 december 2014 19:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
1 januari Frank, volgens mij komen er dan geen kranten
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:48 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
umh
a fish called wanda
trainspotting
kontroll
el dia de la bestia
fallen angels
the good, the bad, the weird
headhunters
jackie brown
the blues brothers
hot fuzz
shaun of the dead
lucky number slevin
snatch
tucker and dale vs evil
naked
survive style 5+ < zwaar twisted
man bites dog
/
stomme voorkeur om films bij aan te raden
Nee, uitzondering de regel bevestigd, hooguitquote:Op woensdag 31 december 2014 19:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gezien ik daar ook toe behoor, lijkt me duidelijk dat ik de elite van de elite ben.
Nou... Ik probeer me in te houden (zeg ik ieder jaar) maar de ervaring leert dat ik enigszins later wakker word dan normaal en dan, nou ja, ietwat beroerd ben en de belofte maak, noooiiiittt meer.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En dan morgen ook bellen he, waar je telegraaf blijft
Morgenochtend 7 uur bagger ik heel KLB volquote:Op woensdag 31 december 2014 19:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... Ik probeer me in te houden (zeg ik ieder jaar) maar de ervaring leert dat ik enigszins later wakker word dan normaal en dan, nou ja, ietwat beroerd ben en de belofte maak, noooiiiittt meer.
Voor het slapen gaan doe ik gewoon een ronde hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Morgenochtend 7 uur bagger ik heel KLB vol![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan doe ik gewoon een ronde hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |