SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Rooney en Lloris zitten erinquote:Op woensdag 31 december 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, ik vergeet bijna dat het Engelse TOTW bijna bekend wordt.![]()
En 2e ronde verloren. Kut Cup. Of naja, hij was eigenlijk ook wel beter.Maar diep van binnen lach ik.![]()
doet Pascal eigenlijk nog watquote:Op woensdag 31 december 2014 15:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer suggesties zijn welkom'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bohh 5 spelers op 9 chem in dit TOTW #Eabeginchemtesnappen
Alleen nog een positiekaartje op sanchez dan
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ok sjonquote:Op woensdag 31 december 2014 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh 5 spelers op 9 chem in dit TOTW #Eabeginchemtesnappen![]()
Wat een TOTW.. maar Mane speelde op CF en niet op LM. En wat heeft Sanchez van Aston Villa gedaan dan?
Young LWB en die bronze LB met 39 DEF![]()
![]()
Ik wacht?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Guedioura mooie link met Layun.. o wacht.![]()
Bah, maat waar ik oud en nieuw ga vieren heeft zojuist een overlijdensbericht gehad van een familielidEen zwart omrand oud en nieuw alsnog
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ah das fucked upquote:Op woensdag 31 december 2014 16:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Bah, maat waar ik oud en nieuw ga vieren heeft zojuist een overlijdensbericht gehad van een familielidEen zwart omrand oud en nieuw alsnog
![]()
![]()
hij speelde gewoon LW hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een TOTW.. maar Mane speelde op CF en niet op LM. En wat heeft Sanchez van Aston Villa gedaan dan?
Young LWB en die bronze LB met 39 DEF![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij FOX stond hij op CF dan is het waar.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vind 3-5-2 toch chiller spelen dan 4-3-3, voor de zoveelste keer een elftal omgooien dan maar
Hoe zien je teams er nu uit?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Vind 3-5-2 toch chiller spelen dan 4-3-3, voor de zoveelste keer een elftal omgooien dan maar![]()
Was zijn inmiddels overleden familielid knap?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
![]()
Jij ook Kamiquote:Op woensdag 31 december 2014 16:54 schreef Kamikazie het volgende:
Nou prettige jaarwisseling allemaal he !Niet teveel worstenbollen eten he!
![]()
schweinquote:Op woensdag 31 december 2014 17:09 schreef Brammess het volgende:
Lahm of Schwein? 433 met 1 CAM en 2 CM's op linker CM![]()
![]()
Nooit een goed moment, maar op zo'n avond dan is het helemaal vervelend. Was het een plotselinge dood of was degene al een langere tijd aan het sukkelen met de gezondheid?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
![]()
Mijn pack luck is bizar goed op het 2e accountDe vorige keer kocht ik een random Jumbo nadat ik in die op mijn main accounts niks kreeg en toen kreeg ik IF Clichy. En nu SIF Griezmann (voor de 2e keer deze week)
inb4 de rijken worden rijker.![]()
2015 beloofd een vruchtbaar jaar te worden!quote:Op woensdag 31 december 2014 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn pack luck is bizar goed op het 2e accountDe vorige keer kocht ik een random Jumbo nadat ik in die op mijn main accounts niks kreeg en toen kreeg ik IF Clichy. En nu SIF Griezmann (voor de 2e keer deze week)
inb4 de rijken worden rijker.![]()
De rijken worden weer rijkerquote:Op woensdag 31 december 2014 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
inb4 de rijken worden rijker.
Hoeveel coins heb je nu?![]()
quote:Het was niet plotseling, door een ziekte die ik tijdens het fifa'en te vaak misbruik. Wel kut voor de allernaasten van diegene, oud en nieuw is dan wel voor altijd een beetje verziekt. Maar ja, gaan er het beste van makenquote:Op woensdag 31 december 2014 17:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nooit een goed moment, maar op zo'n avond dan is het helemaal vervelend. Was het een plotselinge dood of was degene al een langere tijd aan het sukkelen met de gezondheid?![]()
Iedereen een fijne jaarwisseling. Hou alles veilig
Jammer dat die 100k packs pas komen met dat kut TOTW ipv deze week. Zit geen enkele speler mee die ik in een team zou willen.
Anyway, ik ben weg tot volgend jaar![]()
![]()
Niet zoveel als andere mensen hier, maar wel rond de 3 miljoen als ik alles meereken wat ik in de club heb.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:31 schreef JeBoymans het volgende:
[..]
De rijken worden weer rijker
Hoeveel coins heb je nu?![]()
Ibarboquote:Op woensdag 31 december 2014 17:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Het was niet plotseling, door een ziekte die ik tijdens het fifa'en te vaak misbruik. Wel kut voor de allernaasten van diegene, oud en nieuw is dan wel voor altijd een beetje verziekt. Maar ja, gaan er het beste van maken![]()
Iedereen een fijne jaarwisseling. Hou alles veiligniet jij ook al
![]()
Dat was het 4-3-3 elftal wat ik naar 3-5-2 heb omgevormd, wist zo snel even niemand anders. Jij een suggestie voor die plek dan? Palacio scoorde de eerste wedstrijd al gelijk 2 keerquote:
Serie A is qua spitsen best kut jaquote:Op woensdag 31 december 2014 17:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat was het 4-3-3 elftal wat ik naar 3-5-2 heb omgevormd, wist zo snel even niemand anders. Jij een suggestie voor die plek dan? Palacio scoorde de eerste wedstrijd al gelijk 2 keereerste die in me op komt is MOTM Higuain eigenlijk
![]()
Bohh voor de zesde keer op rij de finale van de gold cup gehaald, benieuwd of ik hem nu voor het eerst weer kan winnen![]()
![]()
Pogba is echt de slechtste speler van boven de 20k die ik ooit heb gebruikt op fut, wat een absolute miskoop![]()
Callejon heb ik ook wel eens als spits gebruikt, die rendeert ook primaquote:Op woensdag 31 december 2014 17:42 schreef JeBoymans het volgende:
[..]
Serie A is qua spitsen best kut jaeerste die in me op komt is MOTM Higuain eigenlijk
Wij zo nog even een potje? Kan ik Callejon gelijk laten debuteren
Prima! Nodig me maar uitquote:Op woensdag 31 december 2014 17:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Callejon heb ik ook wel eens als spits gebruikt, die rendeert ook primaWij zo nog even een potje? Kan ik Callejon gelijk laten debuteren
![]()
Volgens mij heb jij nu al te veel champagne op!quote:Op woensdag 31 december 2014 17:44 schreef Brammess het volgende:
Pogba is echt de slechtste speler van boven de 20k die ik ooit heb gebruikt op fut, wat een absolute miskoop
Hij heet niet voor niks bogbaasDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hey lurker! Reuzewelkom hier![]()
![]()
Ik was aan het winnen en opeens scoor jij 6 doelpuntenquote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef JeBoymans het volgende:
Die 1-0ik ben lekker aan het dribbelen krijg jij opeens een vrije trap
Revanche?quote:Op woensdag 31 december 2014 18:22 schreef JeBoymans het volgende:
GG toefgodde tweede helft kreeg mijn aanval er zin in
Wat ben jij enorm effectief BoymansEerste helft echt de illusie dat ik je zou pakken, en uiteindelijk me 0-4 weer de controller neerleggen. Klasse
gaan we regelenquote:Op woensdag 31 december 2014 18:27 schreef Reemi het volgende:
Wij moeten ook weer eens een potje Ernst
Zelfde pikkebaas, over een uur of twee gaat het beginnenquote:Op woensdag 31 december 2014 18:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Allemaal vast een fijne avond en jaarwisseling gewenst heren. Lekker ongeneerd zuipen
![]()
Dacht ik ook hoor, maar toen scoorde Hazard opeens en kantelde de wedstrijd echt helemaalquote:Op woensdag 31 december 2014 18:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Wat ben jij enorm effectief BoymansEerste helft echt de illusie dat ik je zou pakken, en uiteindelijk me 0-4 weer de controller neerleggen. Klasse
[..]
gaan we regelen![]()
![]()
Is er al een manier waarop je de custom tactics niet net als in seasons op een makkelijke manier in kan stellen in FUT?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Zelfs met silvers kan ik dat kanker toernooi niet winnen. Eerste helft gaat alles prima, tweede helft veranderen ze in mongolen. GJ EA![]()
In je team menu kun je op driehoekje drukken en dan instructies. Kun je je spelers instructies geven hoe ze moeten lopen.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Is er al een manier waarop je de custom tactics niet net als in seasons op een makkelijke manier in kan stellen in FUT?![]()
Is dat een kameraad die op fokvakantieverlof is?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nee, bedoel echt de team instructies zeg maarquote:Op woensdag 31 december 2014 19:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
In je team menu kun je op driehoekje drukken en dan instructies. Kun je je spelers instructies geven hoe ze moeten lopen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Van horen zeggen op een betaalde all inclusive resortquote:Op woensdag 31 december 2014 19:31 schreef DuTank het volgende:
Is dat een kameraad die op fokvakantieverlof is?![]()
Higuain. Of Tevez in de spits en Hernanes erachter.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat was het 4-3-3 elftal wat ik naar 3-5-2 heb omgevormd, wist zo snel even niemand anders. Jij een suggestie voor die plek dan? Palacio scoorde de eerste wedstrijd al gelijk 2 keer
Of Tevez in de spits, Pogba erachter en Vidal of De Rossi op de plaats van Pogba.Gaan de prijzen morgen dan zoveel zakken?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:26 schreef JeBoymans het volgende:
Alle dure spelers zijn verkocht, morgen tijdens de 100k packs dit voor een leuk prijsje oppikken
[ afbeelding ]Registreer je bij Betfair via deze code: QCU4LHHDH
en je bent voor eeuwig mijn vriend ;-)![]()
Zal niet gigantisch veel zijn maar winst zal ik er wel op maken als ik het morgen koopquote:Op woensdag 31 december 2014 19:56 schreef Drossie het volgende:
[..]
[..]
Gaan de prijzen morgen dan zoveel zakken?![]()
Gaat je oud en nieuw feest nu niet door?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Is er al een manier waarop je de custom tactics niet net als in seasons op een makkelijke manier in kan stellen in FUT?![]()
kankersambuca en ea
nu al voor 4u thuis no es bueno beste wensenb oysAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
laat de eerste post dan aan maver jonguhhhhhquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
Gelukkig nuujjoar!
Ahh kut net telaat
Beste wensen boys
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
sambucaquote:Op donderdag 1 januari 2015 03:53 schreef Tim86 het volgende:
kankersambuca en ea
nu al voor 4u thuis no es bueno beste wensenb oys21 ekkies betaald voor vijf shotjrs
glukkig niduwjaar
![]()
Rieke tataquote:Op donderdag 1 januari 2015 05:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sambuca21 ekkies betaald voor vijf shotjrs
glukkig niduwjaar
![]()
Gelukkig nieuwjaar allen
Is godverdomme goed begonnen hier, lekker oprispend maagzuur heel de tijdWeer getrapt in de val genaamd alcohol...
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
gelukkig nieuwjaar
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Markt is aan het instorten! Di Maria BIN nog aan 160.000. Gisteren nog aan 195.000!Registreer je bij Betfair via deze code: QCU4LHHDH
Bedanktquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:08 schreef Drossie het volgende:
Markt is aan het instorten! Di Maria BIN nog aan 160.000. Gisteren nog aan 195.000!i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik weet alleen niet hoever de prijzen nog gaan zakken.
Ik las dat ze binnenkort bij het uitkomen van TOTY opnieuw zullen zakken.Registreer je bij Betfair via deze code: QCU4LHHDH
Gelukkig nieuwjaar!Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geniaal ditquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:08 schreef Drossie het volgende:
Markt is aan het instorten! Di Maria BIN nog aan 160.000. Gisteren nog aan 195.000!Iemand die groot nieuws komt brengen dat de markt in elkaar aan het storten is, en niemand die een neuk er om geeft
![]()
IF Tevez was gisteren toen ik keek 389K, en nu 381K, dus het is inderdaad als een kaartenhuis aan het instorten allemaalMaar diep van binnen lach ik.![]()
Gelukkig nieuwjaar mannen. Hier nemen we een katertje maar voor lief, wat een avond.
PSN: DePresident_![]()
gelukkig nieuw jaar!"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Nee maak hem na toty crash waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:28 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb je mijn team nog geprobeerd?![]()
Tenzij het een kloon is zou ik ook niet weten waarom we op zon gast z'n verhaal af zou moeten gaan...quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Geniaal ditIemand die groot nieuws komt brengen dat de markt in elkaar aan het storten is, en niemand die een neuk er om geeft
![]()
IF Tevez was gisteren toen ik keek 389K, en nu 381K, dus het is inderdaad als een kaartenhuis aan het instorten allemaal![]()
leuk voetbaldagje'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
100k packs dus. Ik heb ze natuurlijk weer allebei geopend..
1e pack: leek niks maar toen zag ik Dani Alves. Verder nog Matuidi, Matic, Cahill, Wilshere, Fer.
2e pack: geen IF of legend. Wel Costa, Alaba, Sturridge en Navas.
Best goede packs dus.. maar alsnog verlies.
Een gelukkig 2015 iedereen!![]()
lastigquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Riskant, 1 uitslag in 2 combi's. 1e combi zou wel zuur zijn als Man Utd het uiteindelijk verkloot.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
heb nog 3 andere combi's .quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Riskant, 1 uitslag in 2 combi's. 1e combi zou wel zuur zijn als Man Utd het uiteindelijk verkloot.![]()
Happy new year!!!!
Komen er nog meer 50kpacks en 100k packs vandaag?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
twitter:SouthamptonFC twitterde op donderdag 01-01-2015 om 10:03:18Today's the day, @_timcorn. You can do it. #GoodLuckTimhttps://t.co/NdHVqyZQVA reageer retweet
![]()
![]()
jammer, geen Bojan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
EA heeft gezegd dat die 100k packs de laatste FUTmas packs zijn. Dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:25 schreef Wilskracht het volgende:
Happy new year!!!!
Komen er nog meer 50kpacks en 100k packs vandaag?![]()
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-2quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:43 schreef Roypsv het volgende:
iemand een idee waar ik stream kan kijken ?![]()
waarom deze gare joke plaatsenquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-2![]()
Streams zijn hier al zo vaak gepost johquote:dat er nog steeds mensen zijn die er om vragen
speciaal voor jou http://janlul.com/stream1.html![]()
Que?quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:36 schreef wieisboos het volgende:
twitter:SouthamptonFC twitterde op donderdag 01-01-2015 om 10:03:18Today's the day, @_timcorn. You can do it. #GoodLuckTimhttps://t.co/NdHVqyZQVA reageer retweet
![]()
ja die lagged em kk hard manquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Streams zijn hier al zo vaak gepost johdat er nog steeds mensen zijn die er om vragen
speciaal voor jou http://janlul.com/stream1.html![]()
OH NOES DE APOCALYPSquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:08 schreef Drossie het volgende:
Markt is aan het instorten! Di Maria BIN nog aan 160.000. Gisteren nog aan 195.000!Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
bedankt hansquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sturridge was gisteravond 25k, nu 19k.![]()
Er komt morgen nog een extra ronde vanwege de PSN/XBL downtime.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
EA heeft gezegd dat die 100k packs de laatste FUTmas packs zijn. Dus ik denk het niet.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Niet gezien dat die erbij zatquote:Kapot lang filmpje en er gebeurd nog niks... En wat een kutherrie dr achter... Ben nu wel benieuwd naar die chick.
![]()
Maar geen daily gifts meer morgen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er komt morgen nog een extra ronde vanwege de PSN/XBL downtime.![]()
Evans
Deze club bestaat toch nog geen eens een jaar?quote:“Veel supporters zijn woedend. Wij steunen iedere actie om het ongenoegen over de actie kenbaar te maken”, schrijft de supportersclub van New York City FC in een statement. “![]()
![]()
Gelukkig maar. Ik heb me soort van solidair verklaard met je door inplay 10 euro in te zetten op de 2.5 @1.60 in de 60e minuut. Zoals het er nu uit ziet weggegooid geld.quote:
Edit: de pot op met solidair zijn. Cash out van 5 euro gedaan
[ Bericht 5% gewijzigd door Bittere_Ernst. op 01-01-2015 15:26:53 ]Maar diep van binnen lach ik.![]()
Solidair tot we er zelf minder van worden, zo doen we dat hierquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb me soort van solidair verklaard met je door inplay 10 euro in te zetten op de 2.5 @1.60 in de 60e minuut. Zoals het er nu uit ziet weggegooid geld.
Edit: de pot op met solidair zijn. Cash out van 5 euro gedaan![]()
![]()
Zo is datquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Solidair tot we er zelf minder van worden, zo doen we dat hierAl riskeer ik natuurlijk wel een afgang als in de slotfase alsnog gescoord wordt natuurlijk. Maar Man Utd creëert gewoon helemaal niks
ze zijn idd echt wackquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zo is datAl riskeer ik natuurlijk wel een afgang als in de slotfase alsnog gescoord wordt natuurlijk. Maar Man Utd creëert gewoon helemaal niks
![]()
hopen op deze danquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zo is datAl riskeer ik natuurlijk wel een afgang als in de slotfase alsnog gescoord wordt natuurlijk. Maar Man Utd creëert gewoon helemaal niks
![]()
![]()
Fer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
wow
Wel geniaal van Mané zegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had net niet genoeg voor een Vieira dus ik moest snel iets overzetten naar mijn main account, dat lukte nog net op tijd:![]()
en net op tijd voor de undercutters.![]()
3-2 hoorquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Man City stond 2-0 voor, nu 2-2 door goals van 2 ex-Man City spelers.![]()
![]()
Magic Johnson met de penaltyquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Man City stond 2-0 voor, nu 2-2 door goals van 2 ex-Man City spelers.
booh Georgie Boyd
[ Bericht 9% gewijzigd door Dudeweiser op 01-01-2015 17:46:16 ]![]()
nog steeds op m'n watchlistquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:53 schreef The_Yakuza het volgende:
Kijkt ook iemand The Blacklist met James Spader?
Paar eps gezien. Vond het echt kut met peren.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:53 schreef The_Yakuza het volgende:
Kijkt ook iemand The Blacklist met James Spader?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tIMDB kijk je Forever?quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar eps gezien. Vond het echt kut met peren.![]()
Nopequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooie own goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet gezien dat die erbij zatKapot lang filmpje en er gebeurd nog niks... En wat een kutherrie dr achter... Ben nu wel benieuwd naar die chick.
![]()
![]()
Gelukkig nieuwjaar allen
Mijn 100k pack heeft Robben. Goeien handel
Robben, Bale en Suarez al bij FIFA 15![]()
Nee, die new years cup ga ik niet winnen. Kom de grootste smeerlappen met de meest idiote teams tegen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Doumbia en Musa voorin, dat soort teams?quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:44 schreef Reemi het volgende:
Nee, die new years cup ga ik niet winnen. Kom de grootste smeerlappen met de meest idiote teams tegen
Helaas niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Doumbia en Musa voorin, dat soort teams?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik naar aanleiding van het potje van gisteren de bewuste voorhoede gejat hebquote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Bazen zijn hetquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik naar aanleiding van het potje van gisteren de bewuste voorhoede gejat heb
Al speelt m'n voorhoede met IF Choupo eigenlijk beter. Echt een goede spits.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Samen met SIF Peer en IF KdB eckte bazenquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bazen zijn het
Al speelt m'n voorhoede met IF Choupo eigenlijk beter. Echt een goede spits.![]()
2-2 gelijk. Zijn goals werden, natuurlijk, gescoord door Palacio.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
gaan we een potje spelen???quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
2-2 gelijk. Zijn goals werden, natuurlijk, gescoord door Palacio.![]()
wat brabbel je nou? Ze staan nog gewoon bovenaan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
City kampioen.
ChelseaAls je dit jaar geen kampioen kan worden
![]()
ze hebben nu een big tasty chicken. Is ook lekker.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk goed gegokt, en een big mac menu gewonnen![]()
niet meerquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
wat brabbel je nou? Ze staan nog gewoon bovenaan.City staat bovenaan (virtueel)
![]()
oh ik zie het ja. En city speelt nog best consistent e laatste paar weken. Lekker spannend de top 3.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
niet meerCity staat bovenaan (virtueel)
![]()
Voetbalreizen zoals Manchester United - Manchester City 11 april aanstaande, die kun je zeker alleen nog maar bij sites als voetbalretour boeken?
http://voetbalretour.nl/v(...)Manchester-City.html
Is volgens mij een onvergetelijke ervaring
ik dacht dat kane gestopt was ?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:44 schreef Rijst het volgende:
lekker bezig die kane. Nog nooit eerder van hem gehoord.![]()
Had ik Kane maar gekocht voordat hij ineens heel duur werd.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Had ik Kane nou toch maar in de basis gezet van mijn FPL team![]()
Hihiquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik dacht dat kane gestopt was ?![]()
En ook de neutrale toeschouwer zal met een tevreden gevoel naar huis gaan.
Zal wel een beste odd voor de over 6.5 geweest zijn, over 2.5 stond al op 2.3 meen ikMaar diep van binnen lach ik.![]()
wie is de mol begint ook weernpo1
Divorce ook zondagquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:30 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
![]()
Nice nicequote:Op donderdag 1 januari 2015 20:30 schreef poker4lifee het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Voor de eerste keer geen geluk op 1 januari, alle vier de 100k packs waren kut met peren. Willian was nog de duurste speler.![]()
Oud en nieuw zal nooit meer het zelfde zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:42 schreef DutchSL het volgende:
Voor de eerste keer geen geluk op 1 januari, alle vier de 100k packs waren kut met peren. Willian was nog de duurste speler.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Heel 2015 door de eerste dag al naar de klotequote:Op donderdag 1 januari 2015 20:42 schreef DutchSL het volgende:
Voor de eerste keer geen geluk op 1 januari, alle vier de 100k packs waren kut met peren. Willian was nog de duurste speler.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 01-01-2015 om 13:00:37Bonus Lightning Rounds tomorrow in case you missed out on Boxing Day due to the XBL/PSN outages. #FUTmas http://t.co/D0XKlLGobC reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jammer.. weer een crash dus.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 01-01-2015 om 13:00:37Bonus Lightning Rounds tomorrow in case you missed out on Boxing Day due to the XBL/PSN outages. #FUTmas http://t.co/D0XKlLGobC reageer retweet
En het TOTY komt volgende week ook al zeker?![]()
Ik weet dat het niet mag van Timmers, maar ik wil nog even zeggen dat ik het verwonderlijk vind dat mensen zich in dit stadium van zo'n kutspel nog druk maken om de prijzen/crashquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
jammer.. weer een crash dus.
En het TOTY komt volgende week ook al zeker?![]()
![]()
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet mag van Timmers, maar ik wil nog even zeggen dat ik het verwonderlijk vind dat mensen zich in dit stadium van zo'n kutspel nog druk maken om de prijzen/crashAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat jij dat post?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat mensen dat doen of dat ik dat post?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ok, maar ik dus blijkbaar wel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet mag van Timmers, maar ik wil nog even zeggen dat ik het verwonderlijk vind dat mensen zich in dit stadium van zo'n kutspel nog druk maken om de prijzen/crash![]()
Zou het niet weten eigenlijk. Maar goed.."in dit stadium van het spel" snap ik alleen niet helemaal. Dat je zoiets in juli post oke, maar in januari?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik daar een keer commentaar op van jou... Misschien word ik dement
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik bedoel niet zozeer in dit stadium van FIFA 15 maar van FUT in het algemeen. Vroeger was het echt tof qua markt. Nu word alles verpest door coinsellers en EA greed imo.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou het niet weten eigenlijk. Maar goed.."in dit stadium van het spel" snap ik alleen niet helemaal. Dat je zoiets in juli post oke, maar in januari?![]()
Inderdaad. Eerst vond ik het leuk om te handelen, maar nu doe ik het nooit meer. Vooral de 59e minuut was verslavend voordat al die auto-buyers kwamen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zozeer in dit stadium van FIFA 15 maar van FUT in het algemeen. Vroeger was het echt tof qua markt. Nu word alles verpest door coinsellers en EA greed imo.
Leg liever paar tientjes neer![]()
Kom ik eens verder dan de kwart finale in die kk cup word ik eruit gegooid en mag ik weer opnieuw beginnen. Sterf Ea
[ Bericht 0% gewijzigd door HugoohAFCA op 01-01-2015 23:08:45 ]![]()
Gister echt een leip huisfeest gehad zeg. Vandaag het rekeningnummer doorgekregen omdat er nogal wat schade was.
Ik weet bijna niks meer van gister
12 uur kan ik mij helemaal niet meer herinneren. Ach, ik drink niet zo heel vaak meer dus voor een keer moet het kunnen![]()
Hier viel het mee, half 7 thuis, dat wel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:15 schreef Kiid het volgende:
Ik weet bijna niks meer van gister
12 uur kan ik mij helemaal niet meer herinneren. Ach, ik drink niet zo heel vaak meer dus voor een keer moet het kunnen
"Same ven bwst eraan haha, mar goed wp16!"quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:17 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hier viel het mee, half 7 thuis, dat wel.
1 van mijn brouwsels op whatsapp rond 12 uur.
Ik was volgens mij rond een uur of half 5/5 uur thuis![]()
Hoe was mevrouw Blind er aan toe?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
"Same ven bwst eraan haha, mar goed wp16!"
Ik was volgens mij rond een uur of half 5/5 uur thuis![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
"Same ven bwst eraan haha, mar goed wp16!"
Ik was volgens mij rond een uur of half 5/5 uur thuis
Ik was met mijn matties dus ze was er nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe was mevrouw Blind er aan toe?![]()
Beter man.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik was met mijn matties dus ze was er niet![]()
Vrij rustig tegenover andere jaren. Veel whiskey hier thuis gedronken waarna we naar de plaatselijke discotheek zijn geweest, waar het veel te druk was met veel te jonge mensen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
En hoe was jouw oud & nieuw verlopen pikkebaas?
Daar ben ik uurtje geweest ofzo en ben ik naar een vriend van mij gelopen die daar in de buurt woont en hebben we daar tot een uurtje of 7 gezeten.![]()
Dit, de TOTY crash keken we naar uit, en was toch een geweldige impuls voor de coins. Maar als ik coins wil kan ik ze ook kopen voor weinig geld, ik ben zelfs te lui geworden om mijn teams te verkopen om ze later weer goedkoper in te kopen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst vond ik het leuk om te handelen, maar nu doe ik het nooit meer. Vooral de 59e minuut was verslavend voordat al die auto-buyers kwamen.
Leg liever paar tientjes neer
En het is tekenend dat het spitsenduo Doumbia - Musa fijner speelt dan Aguero - Costa. Lekker goedkoop, dus handelen hoeft eigenlijk niet. De buitencategorie (Messi, Ronaldo) vind ik gewoon te duur om coins voor te kopen. De charme is er wel van af.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Er rust echt een vloek op die new year's cup voor mij. Nog steeds niet gewonnen na 6 pogingen ofzo..nog niet eens de finale gehaald zelfs. En die futmas cup won ik wel aan de lopende band..EAids ftwAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Same here, al heb ik gek genoeg wel al de finale gehaald.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:49 schreef Tim86 het volgende:
Er rust echt een vloek op die new year's cup voor mij. Nog steeds niet gewonnen na 6 pogingen ofzo..nog niet eens de finale gehaald zelfs. En die futmas cup won ik wel aan de lopende band..EAids ftwSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
En het is tekenend dat het spitsenduo Doumbia - Musa fijner speelt dan Aguero - Costa. Lekker goedkoop, dus handelen hoeft eigenlijk niet.Toevallig ging ik ook van Aguero - Costa naar de andere twee.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gebeurt ook echt vaak dit jaar dat je dan zoekt naar een tegenstander, een error krijgt en vervolgens opnieuw moet beginnen in de cup
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
HUUU wat is dit, nog steeds goed internetHet wordt een mooi jaar.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb Aguero - Costa in m'n andere team nog. Inspiratie voor iets nieuws is er ook even nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit jaToevallig ging ik ook van Aguero - Costa naar de andere twee.
Goedemorgen!Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En de eerste nachtdienst weer achter de kiezen. Jullie maar zeuren op Maver, maar volgens mij ben ik nu de enige die gewerkt heeft
Moet je niet slapen als je net een nachtdienst gehad hebt?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hey jij ook hier, een goedemorgen!
Ik zit nu op mijn werk. Vind deze dagen altijd maar irritant iedereen met: de beste wensen. Wat ik sowieso al een rare zin vind. En dan heb je over een week: Mag het nog??nou ik doe het stiekem toch! de beste wensen gezeik.
1 voordeel. Vandaag is er ongeveer niemand.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is ook goud van de nachtdienst, je ontwijkt dat geneuzel. Mensen zeggen inderdaad "de beste wensen" , compleet op de automatische piloot, en daardoor heeft de boodschap geen waarde meer. Dingen zeggen omdat je het dient te zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet je niet slapen als je net een nachtdienst gehad hebt?
Ik zit nu op mijn werk. Vind deze dagen altijd maar irritant iedereen met: de beste wensen. Wat ik sowieso al een rare zin vind. En dan heb je over een week: Mag het nog??nou ik doe het stiekem toch! de beste wensen gezeik.
1 voordeel. Vandaag is er ongeveer niemand.![]()
Maar kwartiertje thuis geleden gearriveerd, gelijk slapen lukt me nooit. Uurtje of 9 er in is wel een mooie tijd![]()
Maar werkze, je bent 1 van de weinigen, onderweg vooral vrachtauto's tegengekomenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ja dat vind ik dus ook, sowieso vind ik gelukkig nieuw jaar veel beter dan de beste wensen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat is ook goud van de nachtdienst, je ontwijkt dat geneuzel. Mensen zeggen inderdaad "de beste wensen" , compleet op de automatische piloot, en daardoor heeft de boodschap geen waarde meer. Dingen zeggen omdat je het dient te zeggen![]()
Maar kwartiertje thuis geleden gearriveerd, gelijk slapen lukt me nooit. Uurtje of 9 er in is wel een mooie tijd![]()
Maar werkze, je bent 1 van de weinigen, onderweg vooral vrachtauto's tegengekomen
En idd, het was vrij rustig op de weg.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
pots!quote:Robert Maaskant keert terug bij NAC Breda als hoofdtrainer. De 45-jarige oefenmeester wordt de opvolger van Eric Hellemons.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zelden zo'n tekenend voorbeeld van zwalkend beleid gezien. 2 maanden terug riep meneer Rutjes dat we Maaskant, Verbeek of Ten Cate echt niet nodig hadden, want Hellemons zou het kunstje wel even flikken. Een lange reeks pijnlijke nederlagen verder heeft onze Tee Dee wel ineens het licht gezien.quote:
Maaskant is wat mij betreft heel erg welkom trouwens, maar het zit toch echt een niveautje hoger al fout
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat is voetbal he. Daar kan in 2 maanden een hoop veranderen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelden zo'n tekenend voorbeeld van zwalkend beleid gezien. 2 maanden terug riep meneer Rutjes dat we Maaskant, Verbeek of Ten Cate echt niet nodig hadden, want Hellemons zou het kunstje wel even flikken. Een lange reeks pijnlijke nederlagen verder heeft onze Tee Dee wel ineens het licht gezien.
Maaskant is wat mij betreft heel erg welkom trouwens, maar het zit toch echt een niveautje hoger al foutDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Voor hoeveel had jij hem?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vannacht werd IF Afobe gepricefixed, dus ik zette die van mij erop voor 250k en hij is verkocht[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lol, dan heb ik toch liever IF Vidal voor 170k dan IF Afobe voor 250kquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vannacht werd IF Afobe gepricefixed, dus ik zette die van mij erop voor 250k en hij is verkocht[ afbeelding ]
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Sinds 4 uur, nog een uurtje volhouden nuquote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
En de eerste nachtdienst weer achter de kiezen. Jullie maar zeuren op Maver, maar volgens mij ben ik nu de enige die gewerkt heeft![]()
![]()
hier ook, normaal win ik zo'n cup vrij makkelijk
mislukte quote
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Neuhquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:36 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er een potje FIFA tegen mij doen?![]()
Ook aan 't werk. Erg rustig in de apotheek, schijnbaar is opeens niemand meer ziek in de vakantie tijd.![]()
Een drogisterij is wat anders dan een apotheek hé.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:25 schreef StijnDa het volgende:
Ook aan 't werk. Erg rustig in de apotheek, schijnbaar is opeens niemand meer ziek in de vakantie tijd.
Stijn DASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Een drogisterij is wat anders dan een apotheek hé.
Stijn DASterkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif
![]()
*ahum* dit was ie toch?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Op dit moment gaan IF prijzen wel omlaag van de meeste ja, maar of dat met vandaag te maken heeft of met TOTY volgende week weet ik niet. Denk dat prijzen wel net voor TOTY nog wel iets lager zijn dan nu, maar zouden best komende dagen toch nog even kunnen stijgen voordat een, kleine, drop komt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
Gaan de prijzen nog dalen denken jullie? Of stijgen ze nog een beetje voor het toty?
Na TOTY gaan de prijzen echt skyhigh als de trends zich voortzetten en er geen reden is aan te nemen dat er binnen een aantal weken iets boeiends uitkomtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
futbinquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dankzij jou had ik hem jaHoe had je dat gezien dan?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oké, dan neem ik mijn verlies voordat het misschien nog meer is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op dit moment gaan IF prijzen wel omlaag van de meeste ja, maar of dat met vandaag te maken heeft of met TOTY volgende week weet ik niet. Denk dat prijzen wel net voor TOTY nog wel iets lager zijn dan nu, maar zouden best komende dagen toch nog even kunnen stijgen voordat een, kleine, drop komt.
Na TOTY gaan de prijzen echt skyhigh als de trends zich voortzetten en er geen reden is aan te nemen dat er binnen een aantal weken iets boeiends uitkomt
Thanks!![]()
12 januari is FIFPro al. Vandaag zijn er weer pack offers steeds. Normaliter zou het daarna nog even een paar dagen aantrekken om dan als een gek te zakken, maar met TOTY paniek zou het me niet verbazen als we nu rustig door blijven zakken tot TOTY. Markt heeft geen tijd om te herstellen in die tijd in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
Gaan de prijzen nog dalen denken jullie? Of stijgen ze nog een beetje voor het toty?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hmmm mijn keuze zou niet zijn nu nog te verkopen, maar even een paar dagen te wachten eerlijk gezegd. Doe ik ook met een paar investeringen (die gelukkig wel zijn gestegenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Oké, dan neem ik mijn verlies voordat het misschien nog meer is.
Thanks!)
Elke dag![]()
Ja had gaat om een fitness squad met alleen Iniesta als duurste, maar die is sinds begin van deze week 10k gezakt. Dus veel verlies zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hmmm mijn keuze zou niet zijn nu nog te verkopen, maar even een paar dagen te wachten eerlijk gezegd. Doe ik ook met een paar investeringen (die gelukkig wel zijn gestegen)
En het speelt ruk dus het heeft geen toegevoegde waarde meer.![]()
NIF's zullen wel weer even aantrekken maar daarna gaan ze echt ff hard naar benedenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja had gaat om een fitness squad met alleen Iniesta als duurste, maar die is sinds begin van deze week 10k gezakt. Dus veel verlies zal het niet zijn.Maar dat is vanaf dat moment wss sowieso een dalende trend
Dit zou overigens ook kunnen, maar tot nu toe is de markt elke keer hersteld, ook als ie maar een paar dagen tussen verschillende dingen hadquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
12 januari is FIFPro al. Vandaag zijn er weer pack offers steeds. Normaliter zou het daarna nog even een paar dagen aantrekken om dan als een gek te zakken, maar met TOTY paniek zou het me niet verbazen als we nu rustig door blijven zakken tot TOTY. Markt heeft geen tijd om te herstellen in die tijd in ieder geval.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Laat maar lekker instorten de markt. heb mijn dure spelers al verkocht.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ligt er nog sneeuw in gta trouwens?![]()
![]()
Gister nog wel. Wat irritant is dat.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Sony gaat PlayStation-gebruikers compenseren voor de downtime van PSN rond de kerstdagen. PlayStation Plus-gebruikers krijgen vijf dagen gratis, terwijl alle PSN-gebruikers 10 procent korting krijgen op hun volgende digitale aankopen, zo meldt de fabrikant.![]()
quote:toch weer 6 dollar korting.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vooral racen met een muscle car.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
lekker driftenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vooral racen met een muscle car.![]()
![]()
Lekker 3223 rondjes spinnen als je de bocht wilt makenquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
kutzooi vanaf nu geen hard meer doenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:06 schreef Rijst het volgende:
Stream van kkbal en mij
Http://Www.twitch.tv/chineesch![]()
Op hars spelen als je net begint is idd niet zo goed idee. Omdat je dan nog geen goede armor hebtquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
kutzooi vanaf nu geen hard meer doenEn geen goede wapens.
Toch leuk win ik die kut nieuwjaarscup krijg ik geen pack
Elke dag![]()
Na penalties ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toch leuk win ik die kut nieuwjaarscup krijg ik geen packAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: