SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Rooney en Lloris zitten erinquote:Op woensdag 31 december 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, ik vergeet bijna dat het Engelse TOTW bijna bekend wordt.![]()
En 2e ronde verloren. Kut Cup. Of naja, hij was eigenlijk ook wel beter.Maar diep van binnen lach ik.![]()
doet Pascal eigenlijk nog watquote:Op woensdag 31 december 2014 15:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer suggesties zijn welkom'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bohh 5 spelers op 9 chem in dit TOTW #Eabeginchemtesnappen
Alleen nog een positiekaartje op sanchez dan
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ok sjonquote:Op woensdag 31 december 2014 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh 5 spelers op 9 chem in dit TOTW #Eabeginchemtesnappen![]()
Wat een TOTW.. maar Mane speelde op CF en niet op LM. En wat heeft Sanchez van Aston Villa gedaan dan?
Young LWB en die bronze LB met 39 DEF![]()
![]()
Ik wacht?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Guedioura mooie link met Layun.. o wacht.![]()
Bah, maat waar ik oud en nieuw ga vieren heeft zojuist een overlijdensbericht gehad van een familielidEen zwart omrand oud en nieuw alsnog
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ah das fucked upquote:Op woensdag 31 december 2014 16:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Bah, maat waar ik oud en nieuw ga vieren heeft zojuist een overlijdensbericht gehad van een familielidEen zwart omrand oud en nieuw alsnog
![]()
![]()
hij speelde gewoon LW hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een TOTW.. maar Mane speelde op CF en niet op LM. En wat heeft Sanchez van Aston Villa gedaan dan?
Young LWB en die bronze LB met 39 DEF![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij FOX stond hij op CF dan is het waar.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vind 3-5-2 toch chiller spelen dan 4-3-3, voor de zoveelste keer een elftal omgooien dan maar
Hoe zien je teams er nu uit?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Vind 3-5-2 toch chiller spelen dan 4-3-3, voor de zoveelste keer een elftal omgooien dan maar![]()
Was zijn inmiddels overleden familielid knap?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
![]()
Jij ook Kamiquote:Op woensdag 31 december 2014 16:54 schreef Kamikazie het volgende:
Nou prettige jaarwisseling allemaal he !Niet teveel worstenbollen eten he!
![]()
schweinquote:Op woensdag 31 december 2014 17:09 schreef Brammess het volgende:
Lahm of Schwein? 433 met 1 CAM en 2 CM's op linker CM![]()
![]()
Nooit een goed moment, maar op zo'n avond dan is het helemaal vervelend. Was het een plotselinge dood of was degene al een langere tijd aan het sukkelen met de gezondheid?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
![]()
Mijn pack luck is bizar goed op het 2e accountDe vorige keer kocht ik een random Jumbo nadat ik in die op mijn main accounts niks kreeg en toen kreeg ik IF Clichy. En nu SIF Griezmann (voor de 2e keer deze week)
inb4 de rijken worden rijker.![]()
2015 beloofd een vruchtbaar jaar te worden!quote:Op woensdag 31 december 2014 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn pack luck is bizar goed op het 2e accountDe vorige keer kocht ik een random Jumbo nadat ik in die op mijn main accounts niks kreeg en toen kreeg ik IF Clichy. En nu SIF Griezmann (voor de 2e keer deze week)
inb4 de rijken worden rijker.![]()
De rijken worden weer rijkerquote:Op woensdag 31 december 2014 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
inb4 de rijken worden rijker.
Hoeveel coins heb je nu?![]()
quote:Het was niet plotseling, door een ziekte die ik tijdens het fifa'en te vaak misbruik. Wel kut voor de allernaasten van diegene, oud en nieuw is dan wel voor altijd een beetje verziekt. Maar ja, gaan er het beste van makenquote:Op woensdag 31 december 2014 17:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nooit een goed moment, maar op zo'n avond dan is het helemaal vervelend. Was het een plotselinge dood of was degene al een langere tijd aan het sukkelen met de gezondheid?![]()
Iedereen een fijne jaarwisseling. Hou alles veilig
Jammer dat die 100k packs pas komen met dat kut TOTW ipv deze week. Zit geen enkele speler mee die ik in een team zou willen.
Anyway, ik ben weg tot volgend jaar![]()
![]()
Niet zoveel als andere mensen hier, maar wel rond de 3 miljoen als ik alles meereken wat ik in de club heb.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:31 schreef JeBoymans het volgende:
[..]
De rijken worden weer rijker
Hoeveel coins heb je nu?![]()
Ibarboquote:Op woensdag 31 december 2014 17:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Het was niet plotseling, door een ziekte die ik tijdens het fifa'en te vaak misbruik. Wel kut voor de allernaasten van diegene, oud en nieuw is dan wel voor altijd een beetje verziekt. Maar ja, gaan er het beste van maken![]()
Iedereen een fijne jaarwisseling. Hou alles veiligniet jij ook al
![]()
Dat was het 4-3-3 elftal wat ik naar 3-5-2 heb omgevormd, wist zo snel even niemand anders. Jij een suggestie voor die plek dan? Palacio scoorde de eerste wedstrijd al gelijk 2 keerquote:
Serie A is qua spitsen best kut jaquote:Op woensdag 31 december 2014 17:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat was het 4-3-3 elftal wat ik naar 3-5-2 heb omgevormd, wist zo snel even niemand anders. Jij een suggestie voor die plek dan? Palacio scoorde de eerste wedstrijd al gelijk 2 keereerste die in me op komt is MOTM Higuain eigenlijk
![]()
Bohh voor de zesde keer op rij de finale van de gold cup gehaald, benieuwd of ik hem nu voor het eerst weer kan winnen![]()
![]()
Pogba is echt de slechtste speler van boven de 20k die ik ooit heb gebruikt op fut, wat een absolute miskoop![]()
Callejon heb ik ook wel eens als spits gebruikt, die rendeert ook primaquote:Op woensdag 31 december 2014 17:42 schreef JeBoymans het volgende:
[..]
Serie A is qua spitsen best kut jaeerste die in me op komt is MOTM Higuain eigenlijk
Wij zo nog even een potje? Kan ik Callejon gelijk laten debuteren
Prima! Nodig me maar uitquote:Op woensdag 31 december 2014 17:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Callejon heb ik ook wel eens als spits gebruikt, die rendeert ook primaWij zo nog even een potje? Kan ik Callejon gelijk laten debuteren
![]()
Volgens mij heb jij nu al te veel champagne op!quote:Op woensdag 31 december 2014 17:44 schreef Brammess het volgende:
Pogba is echt de slechtste speler van boven de 20k die ik ooit heb gebruikt op fut, wat een absolute miskoop
Hij heet niet voor niks bogbaasDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hey lurker! Reuzewelkom hier![]()
![]()
Ik was aan het winnen en opeens scoor jij 6 doelpuntenquote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef JeBoymans het volgende:
Die 1-0ik ben lekker aan het dribbelen krijg jij opeens een vrije trap
Revanche?quote:Op woensdag 31 december 2014 18:22 schreef JeBoymans het volgende:
GG toefgodde tweede helft kreeg mijn aanval er zin in
Wat ben jij enorm effectief BoymansEerste helft echt de illusie dat ik je zou pakken, en uiteindelijk me 0-4 weer de controller neerleggen. Klasse
gaan we regelenquote:Op woensdag 31 december 2014 18:27 schreef Reemi het volgende:
Wij moeten ook weer eens een potje Ernst
Zelfde pikkebaas, over een uur of twee gaat het beginnenquote:Op woensdag 31 december 2014 18:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Allemaal vast een fijne avond en jaarwisseling gewenst heren. Lekker ongeneerd zuipen
![]()
Dacht ik ook hoor, maar toen scoorde Hazard opeens en kantelde de wedstrijd echt helemaalquote:Op woensdag 31 december 2014 18:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Wat ben jij enorm effectief BoymansEerste helft echt de illusie dat ik je zou pakken, en uiteindelijk me 0-4 weer de controller neerleggen. Klasse
[..]
gaan we regelen![]()
![]()
Is er al een manier waarop je de custom tactics niet net als in seasons op een makkelijke manier in kan stellen in FUT?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Zelfs met silvers kan ik dat kanker toernooi niet winnen. Eerste helft gaat alles prima, tweede helft veranderen ze in mongolen. GJ EA![]()
In je team menu kun je op driehoekje drukken en dan instructies. Kun je je spelers instructies geven hoe ze moeten lopen.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Is er al een manier waarop je de custom tactics niet net als in seasons op een makkelijke manier in kan stellen in FUT?![]()
Is dat een kameraad die op fokvakantieverlof is?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nee, bedoel echt de team instructies zeg maarquote:Op woensdag 31 december 2014 19:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
In je team menu kun je op driehoekje drukken en dan instructies. Kun je je spelers instructies geven hoe ze moeten lopen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Van horen zeggen op een betaalde all inclusive resortquote:Op woensdag 31 december 2014 19:31 schreef DuTank het volgende:
Is dat een kameraad die op fokvakantieverlof is?![]()
Higuain. Of Tevez in de spits en Hernanes erachter.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat was het 4-3-3 elftal wat ik naar 3-5-2 heb omgevormd, wist zo snel even niemand anders. Jij een suggestie voor die plek dan? Palacio scoorde de eerste wedstrijd al gelijk 2 keer
Of Tevez in de spits, Pogba erachter en Vidal of De Rossi op de plaats van Pogba.Gaan de prijzen morgen dan zoveel zakken?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:26 schreef JeBoymans het volgende:
Alle dure spelers zijn verkocht, morgen tijdens de 100k packs dit voor een leuk prijsje oppikken
[ afbeelding ]Registreer je bij Betfair via deze code: QCU4LHHDH
en je bent voor eeuwig mijn vriend ;-)![]()
Zal niet gigantisch veel zijn maar winst zal ik er wel op maken als ik het morgen koopquote:Op woensdag 31 december 2014 19:56 schreef Drossie het volgende:
[..]
[..]
Gaan de prijzen morgen dan zoveel zakken?![]()
Gaat je oud en nieuw feest nu niet door?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Is er al een manier waarop je de custom tactics niet net als in seasons op een makkelijke manier in kan stellen in FUT?![]()
kankersambuca en ea
nu al voor 4u thuis no es bueno beste wensenb oysAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
laat de eerste post dan aan maver jonguhhhhhquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
Gelukkig nuujjoar!
Ahh kut net telaat
Beste wensen boys
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
sambucaquote:Op donderdag 1 januari 2015 03:53 schreef Tim86 het volgende:
kankersambuca en ea
nu al voor 4u thuis no es bueno beste wensenb oys21 ekkies betaald voor vijf shotjrs
glukkig niduwjaar
![]()
Rieke tataquote:Op donderdag 1 januari 2015 05:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sambuca21 ekkies betaald voor vijf shotjrs
glukkig niduwjaar
![]()
Gelukkig nieuwjaar allen
Is godverdomme goed begonnen hier, lekker oprispend maagzuur heel de tijdWeer getrapt in de val genaamd alcohol...
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
gelukkig nieuwjaar
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Markt is aan het instorten! Di Maria BIN nog aan 160.000. Gisteren nog aan 195.000!Registreer je bij Betfair via deze code: QCU4LHHDH
Bedanktquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:08 schreef Drossie het volgende:
Markt is aan het instorten! Di Maria BIN nog aan 160.000. Gisteren nog aan 195.000!i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik weet alleen niet hoever de prijzen nog gaan zakken.
Ik las dat ze binnenkort bij het uitkomen van TOTY opnieuw zullen zakken.Registreer je bij Betfair via deze code: QCU4LHHDH
Gelukkig nieuwjaar!Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geniaal ditquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:08 schreef Drossie het volgende:
Markt is aan het instorten! Di Maria BIN nog aan 160.000. Gisteren nog aan 195.000!Iemand die groot nieuws komt brengen dat de markt in elkaar aan het storten is, en niemand die een neuk er om geeft
![]()
IF Tevez was gisteren toen ik keek 389K, en nu 381K, dus het is inderdaad als een kaartenhuis aan het instorten allemaalMaar diep van binnen lach ik.![]()
Gelukkig nieuwjaar mannen. Hier nemen we een katertje maar voor lief, wat een avond.
PSN: DePresident_![]()
gelukkig nieuw jaar!"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Nee maak hem na toty crash waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:28 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb je mijn team nog geprobeerd?![]()
Tenzij het een kloon is zou ik ook niet weten waarom we op zon gast z'n verhaal af zou moeten gaan...quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Geniaal ditIemand die groot nieuws komt brengen dat de markt in elkaar aan het storten is, en niemand die een neuk er om geeft
![]()
IF Tevez was gisteren toen ik keek 389K, en nu 381K, dus het is inderdaad als een kaartenhuis aan het instorten allemaal![]()
leuk voetbaldagje'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |