Mijn moeder koopt altijd zo'n zak bij de ah. Als er ergens smerige oliebollen zijn, vieze taaie droge bollenquote:Op woensdag 31 december 2014 14:17 schreef minilot het volgende:
Ik heb niet alleen nog nooit oliebollen gemaakt (tot vandaag dan), ik heb ook nooit 'zelfgebakken' oliebollen gegeten, bedenk ik nu!![]()
Iedereen in mijn familie en in mijn schoonfamilie koopt ze gewoon bij kramen of bij de bakker!
Die weiger ik te kopen. Liever geen bol dan die AH rotzooi.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn moeder koopt altijd zo'n zak bij de ah. Als er ergens smerige oliebollen zijn, vieze taaie droge bollen
Kraam is wel lekker maar zelf is het lekkerst.
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:20 schreef Bleie het volgende:
[ afbeelding ]
Uit een pak, maar lekkerder dan van de kraam. Heb er wat meer krenten in gedaan dan moest, omdat ik dat lekker vind. En het heeft een stuk langer staan rijzen, omdat het niet zo erg wilde. Maar toen was mijn geduld op.
Nee, geen doorsnee-foto. Zal proberen eraan te denken om er straks een te maken. Ben eigenlijk wel benieuwd naar verschil in structuur tussen bollen uit een pakje, en helemaal zelfgemaakte.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:21 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je ook een doorsnee-foto misschien?![]()
Ik hou eigenlijk helemaal niet zo enorm van oliebollen, maar wat krijg ik er door jullie een trek in zeg!
Nog twee uur tot zelf bakken.
Ah. Maar wat is er niet goed aan dan? Wat maakt dat ze mislukt zijn?quote:
Lekkere crunchy goudgele ballen, je zou er zo een hap van willen nemen!quote:Op woensdag 31 december 2014 14:47 schreef Muck het volgende:
Omdat het kan nog een keer van mijn bollen:
Lol! Inderdaad, altijd handig.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:53 schreef minilot het volgende:
Foto van de mislukte oliebollen graag! Kan leerzaam zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |