Dit is wel mooi als je Belfast bezocht hebt en je de situatie daar een beetje begrijpt...quote:Op woensdag 31 december 2014 13:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yups... New gold dream, waterfront... dat is het betere werk!
ik voel een correctie aankomen van mexicanoquote:
Ik hou sowieso niet van de Simple Minds, maar dit is wel heel erg.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yups... New gold dream, waterfront... dat is het betere werk!
En dan komen ze hoog in de top 2000quote:Op woensdag 31 december 2014 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yupen als ze het doen, doen ze het ook meteen heel goed, da's ook een prestatie
okquote:Op woensdag 31 december 2014 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De muziekhipster uithangen over mensen die nummers ontdekken door GH gaat daar in treurigheid nog 100 keer overheen
Ik hou niet zo van muziek met diepe thema'squote:Op woensdag 31 december 2014 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is wel mooi als je Belfast bezocht hebt en je de situatie daar een beetje begrijpt...
Hij vertelde dat hij zat te trollen, want FC Groningen en de stad Groningen is hij in werkelijkheid erg over te spreken zei hijquote:Op woensdag 31 december 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft hij zijn excuses aangeboden?
Ik zou dat graag in het openbaar zien, niet per DM.
Da's een supernummer. Dit is de grootste skyradiodraakquote:Op woensdag 31 december 2014 13:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Waar ze laatst een docu over maakte: Waterfront. Das een goed nummer. Kende ik eerst niet
dat snap ik op zich wel... maar niettemin hebben Simple Minds beter werk dan dit.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is wel mooi als je Belfast bezocht hebt en je de situatie daar een beetje begrijpt...
Een kind die snel kan bellen.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:48 schreef Szura het volgende:
Maar de vraag is: wie is het Belfast Child?
Dat.quote:
New gold dreamquote:Op woensdag 31 december 2014 13:49 schreef laxus13 het volgende:
Volgend jaar maar eens op New Gold Dream of Somewhere, Someone in Summertime stemmen
maar dat die je niet als je radio luistertquote:Op woensdag 31 december 2014 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog liever Destiny's Child.
Die zien er tenminste nog lekker uit.
Mexi zijn lievelingsspeler is toch ook Nick van der Velden zoals het de trouwe FC Groningen fan betaamt?quote:Op woensdag 31 december 2014 13:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij zat te trollen, want FC Groningen en de stad Groningen is hij in werkelijkheid erg over te spreken zei hij
wil je deep purple niet beledigen!quote:
goh, daar zou je best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 31 december 2014 13:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat.
Maar de meningen zijn verdeeld, geloof ik...
Eens, maar sinds 13 jaar, na een bezoek aan Ierland, kan ik dit nummer dus wel begrijpen en waarderen...quote:Op woensdag 31 december 2014 13:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat snap ik op zich wel... maar niettemin hebben Simple Minds beter werk dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |