Ik luister het meest met mijn kleurboekquote:Op woensdag 31 december 2014 12:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik doe dan potje COD.Beetje mensen lopen schieten onder het genot van een muziekje
Ook geen huisdier.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je moet ook niet met iemand schommelen. Die gaan altijd niet goed genoeg op de maat en dan raak ik geïrriteerd
Ik schommel het liefst met mijn kat
Neem een puppy! Dan werpen de vrouwen zich vanzelf aan je voeten!quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik luister het meest met mijn kleurboek
Oke nu heb ik wel genoeg vage indruk gewekt met mijn kat en kleurboek
Kleurboekenquote:Op woensdag 31 december 2014 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik luister het meest met mijn kleurboek
Oke nu heb ik wel genoeg vage indruk gewekt met mijn kat en kleurboek
Ik heb niks met oliebollen, maar ze zien er professioneel uit. Goed bezig!quote:
Ik moet snel gaan beleggen.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:00 schreef DjeDje het volgende:
Dat jullie echt luisteren naar de reclames
Kost geld.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Neem een puppy! Dan werpen de vrouwen zich vanzelf aan je voeten!
Ja anders mis ik het radionieuwsquote:Op woensdag 31 december 2014 13:00 schreef DjeDje het volgende:
Dat jullie echt luisteren naar de reclames
Ik heb het kleurboek voor volwassenen. Erg coolquote:Op woensdag 31 december 2014 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
KleurboekenDit jaar mijn hobby geworden: kleuren.
Voorkeur voor psychedelische kleurplaten.
Die van mij lijken meer op wolkenquote:Op woensdag 31 december 2014 13:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb niks met oliebollen, maar ze zien er professioneel uit. Goed bezig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |