Best uitgebreid die CD's. Marvin Gaye, The Beach Boys, noem maar op. Klinkt allemaal verschrikkelijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
The Beatles konden er ook wat van.
Dat is lastig.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat deed ik in jaar 1... maar ik weet nu niet meer wat ik al in mijn lijst heb en wat niet
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:21 schreef DeJori het volgende:
LAAT ME
LAAT ME
LAAT ME MIJN EIGEN GANG MAAR GAAN
LAAT ME
LAAT ME
IK HEB ZO’N ZIN IN EEN BANAAN
The Beatles ken niet in het Duitsquote:
Eensch... de manier waarop Ramses wordt opgehemeld heb ik nooit begrepen.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zou het niet missen als het er helemaal niet in stond
quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daar de top 2000 top steeds matiger wordt, lister ik ook naar studio brussel vandaag met hun tijdloze. Net National en Eels gehoord. Welkome afwisseling tussen de common linnets en mr probzs van deze wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik ook nietquote:Op woensdag 31 december 2014 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zou het niet missen als het er helemaal niet in stond
muv Morpheusquote:Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen is het eens met elkaar
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
behalve morpheus de metallicafanquote:Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zei ik ook, toen kreeg ik hier van twee kanten een hele verhandeling hoe mooi de stem van Ramses is. Voordeel was, dat ik van het hele nummer niets hoefde te horenquote:
het is soms zo simpel op te lossen he?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, toen kreeg ik hier van twee kanten een hele verhandeling hoe mooi de stem van Ramses is. Voordeel was, dat ik van het hele nummer niets hoefde te horen
Ik ook, maar het raam stond nog open.quote:
Ramses was groot favoriet van mijn moeder, die er inmiddels al weer 30 jaar niet meer is. Ik word er altijd een beetje weemoedig van.....quote:
Straks he! Zit je er ook klaar voor?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
behalve morpheus de metallicafan
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ramses was groot favoriet van mijn moeder, die er inmiddels al weer 30 jaar niet meer is. Ik word er altijd een beetje weemoedig van.....
Nu Bowie
oh neeeeeeequote:Op woensdag 31 december 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij gaat Major Tom het niet overleven.
Dag jongens.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik geniet even hiervan: http://www.fhm.nl/meisjes(...)e-af-te-sluiten.aspx
Ik geloof dat ik Jay niet zie.quote:
Hoiquote:
Net als Jamie Cullumquote:Op woensdag 31 december 2014 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze mag best pianospelen, maar moet echt haar mond houden ja
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is prachtig, zolang Jay Z er doorheen lult.
Ik geloof ook niet dat ik Jay-Zquote:Op woensdag 31 december 2014 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
Jay Z zit er niet bij mensen, haal adem
Space Oddity gemistquote:Op woensdag 31 december 2014 11:33 schreef Dven het volgende:
Tuurlijk, val ik weer binnen, is het weer met zo'n zaadnummer
Alweer?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Wacht ff, deze draak is er ook nog met Jay Z? ik wil dood
Nee hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 11:33 schreef cafca het volgende:
Ben ik de enige die dit best een mooi nummer vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |