Ja echt jammerquote:Op woensdag 31 december 2014 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer van die draak van Mary J
Ik vraag me ook echt af WAAROM mensen daarop stemmen. Dan moet je wel heel erg weg zijn van het origineel en het er 2x in zetten. Of heel jong zijn.quote:
Ja, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer van die draak van Mary J
Maar niet alles wat populair is is popquote:Op woensdag 31 december 2014 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pop = populair. Het heeft in de top 40 gestaan.
of vrouw zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt af WAAROM mensen daarop stemmen. Dan moet je wel heel erg weg zijn van het origineel en het er 2x in zetten. Of heel jong zijn.
die van Metallica?quote:Op woensdag 31 december 2014 08:58 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom mensen daarop stemmen
Als die nu ook op de 'echte' One stemmen...
Mwa, flink teveel afgespeeld, zelfde idee als smells like teen spirit. Wel betere nummers van dat soort bands maar die kennen helaas te weinig mensen om in zo'n lijst te komen.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:59 schreef Szura het volgende:
Er is maar een goede One en dat is die van Metallica
zelfs die zijn niet zo domquote:
Ik vind die van de Swedish House Mafia veel beter.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:59 schreef Szura het volgende:
Er is maar een goede One en dat is die van Metallica
goedemorgenquote:Op woensdag 31 december 2014 09:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat zag ik.
Morgen iedereen, vanuit mijn bedje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |