quote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef eend112 het volgende:
Jullie mogen allemaal de ebola, tyfus, aids en cholera krijgen in 2015. Behalve aber en der_mann. Veel plezier met sterretjes afsteken slaapzap_zak, homo.
sorry, ik moet nee zeggen tegen beide.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kom vechten dan...
óf...
mijn postzegelalbums bekijken.
thanks g. jij ook een gelukkig nieuw jaar waarin er hopelijk geen kasten in jouw directe omgeving zullen sneuvelenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef eend112 het volgende:
Jullie mogen allemaal de ebola, tyfus, aids en cholera krijgen in 2015. Behalve aber en der_mann. Veel plezier met sterretjes afsteken slaapzap_zak, homo.
dead. hihi.quote:
Maar jij bent eend.......quote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ze zijn jelly omdat eend popi is hier
Hé Aber als ik straks de 30 miljoen win krijg je ook watquote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ze zijn jelly omdat eend popi is hier
Aber is helemaal geen manquote:Op woensdag 31 december 2014 15:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je een man bent en je voordoet als vrouw
xd leg hem even uit voor de mensen die hem niet snappenquote:
nee.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
xd leg hem even uit voor de mensen die hem niet snappen
quote:
Leuk leuk dan neem ik Franse lessen en pianoles en koop ik een appartement met een tuin en haal ik Princess op bij mijn exquote:Op woensdag 31 december 2014 15:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hé Aber als ik straks de 30 miljoen win krijg je ook wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |