Je UI.quote:
Johnny Walker, zelf hard om moeten giechelen.quote:
1. didt is niedt waarquote:Op woensdag 31 december 2014 15:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
1: Je dt gebruik
2: Je jankt als een wijf
3: Je tieten
4: Je dt gebruik
ik heb een vrouw in mijn UI omdat ik haar wil neuken. zo simpel is het.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je UI.
Daarentegen moet ik eerlijk bekennen dat ik vrouwmensen doorgaans liever vindt dan manmensen. Dus dan zou je inderdaad geen vrouw zijn...
Oppervlakkig hoor...quote:Op woensdag 31 december 2014 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1. didt is niedt waar
2. oneens
3. ik heb heul geen tieten
4. dadt is jouw probleem
[..]
ik heb een vrouw in mijn UI omdat ik haar wil neuken. zo simpel is het.
Een echte vileine Mann, ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoort ook wel een beetje bij een echte Mann
Grap is ook al ongeveer 15.000 jaar oudquote:Op woensdag 31 december 2014 15:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Johnny Walker, zelf hard om moeten giechelen.
Die is dan wel weer leukquote:Op woensdag 31 december 2014 15:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Grap is ook al ongeveer 15.000 jaar oud
Hij is in iedergeval afgebeeld op de grottekeningen van lascaux
pas op of ik pis in je etenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een echte vileine Mann, ja.
ja het is een klein ding maar onderschat niet de hoeveelheid urine die ik eruit kan lozenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met dat pipetje van je? Proef ik niet eens man.
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ondanks je af en toe, laten we zeggen stékelige taalgebruik, ben je toch wel een eindbaas Slaapzak
eerder azijn...quote:Op woensdag 31 december 2014 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja het is een klein ding maar onderschat niet de hoeveelheid urine die ik eruit kan lozen
nee het is toch echt urinequote:Op woensdag 31 december 2014 15:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
eerder azijn...
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! Burn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bek dicht ouwe tamzak.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Grap is ook al ongeveer 15.000 jaar oud
Hij is in iedergeval afgebeeld op de grottekeningen van lascaux
Briljant ... werkelijk, sublieme terugkomstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2014 15:38:49 ]
Ja merkte je het ookquote:Op woensdag 31 december 2014 15:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hij was echt aan het googelen!
Nou, zo voelt dat dus... die bagger van jou moeten lezen.quote:
jij bent wel van de fitties zie ikquote:Op woensdag 31 december 2014 15:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, zo voelt dat dus... die bagger van jou moeten lezen.
Kom vechten dan...quote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent wel van de fitties zie ik
sjongejongejonge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |