Ik probeer al twee dagen advies te geven, maar mapima reageert nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:08 schreef EngSpook het volgende:
Wat een afschuwelijke tokkiebroeken, zeg. God damn![]()
Misschien moet je een grotere, al dan niet rare, maat van de stapel pakken want zelfs je broek rimpelt mee
Over hoe ze haar kont nog beter kan accentueren?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik probeer al twee dagen advies te geven, maar mapima reageert niet
eyquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik probeer al twee dagen advies te geven, maar mapima reageert niet
Aawh wat erg, gaat het?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:49 schreef mapima het volgende:
Haha was vandaag weer in de Primark en ben flauwgevallen er kwam ambulance
Ga je Handen wassen dannquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:53 schreef mapima het volgende:
[..]
jawel maar mijn hand stinkt volgens mij hebben ze er iets opgesmeerd
Klinkt legitiemquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:49 schreef mapima het volgende:
Was die van Zoetje niet al erg genoeg?quote:
nou je weet tocht die tasjes waar op staat welke primark het wasquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:41 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Waarom reis jij heel Nederland af voor de primark?
ben je al eens in Almere geweest? Volgens mij is die tien keer zo druk... Althans toen ik er wasquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Klinkt legitiem
[..]
Was die van Zoetje niet al erg genoeg?
Investeer gewoon wat meer geld in een jeans en je hebt er een met goede pasvorm die jaren mee gaat, uiteindelijk kost het dan net zo veel.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:12 schreef mapima het volgende:
[..]
nou je weet tocht die tasjes waar op staat welke primark het was
Ik reis heel Nederland af en wil ze allemaal hebben Inc de bonnetjes duhhh
die blauwe uit de op (ultra soft skinny) zit anders alsof die gegoten isquote:Op zondag 4 januari 2015 02:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Investeer gewoon wat meer geld in een jeans en je hebt er een met goede pasvorm die jaren mee gaat, uiteindelijk kost het dan net zo veel.
Ik zie jou dit eigenlijk nog wel doen jaquote:Op zondag 4 januari 2015 02:12 schreef mapima het volgende:
[..]
Die broek kan misschien wel lekker zitten, maar hij is heel erg lelijk en de pasvorm is ook niet geweldig.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:14 schreef mapima het volgende:
[..]
die blauwe uit de op (ultra soft skinny) zit anders alsof die gegoten is
Je hebt ook gewone skinny die is goedkoper maar de taille is wel een beetje groot
Nee, maar Zoetje was al één chaosquote:Op zondag 4 januari 2015 02:12 schreef mapima het volgende:
[..]
ben je al eens in Almere geweest? Volgens mij is die tien keer zo druk... Althans toen ik er was
ik was daar van de week en alle broeken lagen door elkaar heenquote:Op zondag 4 januari 2015 02:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee, maar Zoetje was al één chaos
Een vouwtafel ook echtquote:Op zondag 4 januari 2015 02:20 schreef mapima het volgende:
[..]
ik was daar van de week en alle broeken lagen door elkaar heen![]()
En kennelijk ruimen ze het toch wel op want ik zag iemand met een vouwtafel daar bezig
Je zal daar maar werken in Zoetermeer het is daar zeker goedkoper om te parkeren dan in Den Haag -___- #tokkiealarm
ja daar ben ik al geweest. Ook erg druk maar ze hebben wel meer aanbiedingen dan in bv den haagquote:Op zondag 4 januari 2015 02:40 schreef Remqo het volgende:
Heb je de primark in Zaantje al gehad? Dat is de eerste volgens mij, gelegen tussen het station en de Febo.
Wat de foto's betreft, nice, maar ik hou van meer rondingen.
Kom naar Almere A-town.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:22 schreef mapima het volgende:
[..]
ja daar ben ik al geweest. Ook erg druk maar ze hebben wel meer aanbiedingen dan in bv den haag
En als je klaar bent? Dan reis je rechtstreeks naar Azië, om kleine kindertjes in het gezicht te spugen?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:12 schreef mapima het volgende:
[..]
ja al gauw 40 euro voor slappe kwaliteitquote:Op zondag 4 januari 2015 11:33 schreef Romanus het volgende:
Stiekem toch een terechte klacht.
Ook de prijs van broeken is doorgaans erg hoog.
zoetermeer valt nog best mee eigenlijk als je alexandrium ooit hebt gezienquote:Op zondag 4 januari 2015 02:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Een vouwtafel ook echt![]()
Toen ik er was lag ook echt alles door elkaar heen inderdaad, ook shirts. Gewoon terug op de tafel gesmeten.
Zoetje is wel lekker makkelijk parkeren daar gelijk onder de winkel.
klopt ken iemand die daar werkt en hetzelfde zegtquote:
ben je inmiddels al dood of niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:49 schreef mapima het volgende:
Jeans voor 40 euro kopen en dan nog klagen.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:33 schreef mapima het volgende:
[..]
ja al gauw 40 euro voor slappe kwaliteit
Gezien het uitblijven van verdere posts van onze eigen Mapi vrees ik het ergste.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
ben je inmiddels al dood of niet?
anders is dit echt niet boeiend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |