Alcohol is het antwoord op alles.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
alcohol is not the answer it just makes you forget the question
lolquote:Op woensdag 31 december 2014 00:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
alcohol is not the answer it just makes you forget the question
interesseert me geen reet wat je er van vindquote:Op woensdag 31 december 2014 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar HZAW, please
Dartsen, Youp van 't Hek... What's next?
het is vindtquote:Op woensdag 31 december 2014 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
interesseert me geen reet wat je er van vind
Vindquote:Op woensdag 31 december 2014 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
interesseert me geen reet wat je er van vind
nee, en die is trouwens echt enorm slecht en jat zijn grappen van andere cabaretiersquote:Op woensdag 31 december 2014 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
die schele kerel doet toch ook zo'n conference? guido nog iets. die vind ik altijd wel best grappig
hetzalallemaalwelquote:
Nee manquote:Op woensdag 31 december 2014 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
die schele kerel doet toch ook zo'n conference? guido nog iets. die vind ik altijd wel best grappig
hij doet het wel, net gegoogled. en ik vind hem wel goed en ik kijk nooit andere cabaretiers dus dat kan me geen ene kut schelen. liever goed gejat dan gewoon ebola in mensvorm zijn als die youpquote:Op woensdag 31 december 2014 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, en die is trouwens echt enorm slecht en jat zijn grappen van andere cabaretiers
Guido weijers doet waarschijnlijk na youp, want anders moet hij zelf grapjes bedenkenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij doet het wel, net gegoogled. en ik vind hem wel goed en ik kijk nooit andere cabaretiers dus dat kan me geen ene kut schelen. liever goed gejat dan gewoon ebola in mensvorm zijn als die youp
guido had volgens mij al opgenomenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Guido weijers doet waarschijnlijk na youp, want anders moet hij zelf grapjes bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |