quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als ik ban krijg zal fok het weten
"Heb jij een vraag? Stuur die dan naar ons want misschien beantwoorden wij jouw vraag."quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
bah ik vind die beelden van IS-strijders met een Vlaams accent toch vreemd om te zien
Ik ook in de ONZ verkiezingen, je punt?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef mapima het volgende:
HAHAHAHA IK HEB TWEE AWARDS AHAHHAHAHAHA
Krijg jij ook een tagje?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ook in de ONZ verkiezingen, je punt?
Vorig jaar kregen ze dat in ONZ in ieder geval ook als ik het me goed herinner.quote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vorig jaar kregen ze dat in ONZ in ieder geval ook als ik het me goed herinner.
Sowiesoquote:
Dat doet hij best vaak toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom doet die ebolamongool van een Youp van 't Hek de oudejaarsconference?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
Paus komt binnenkort weer vrij trouwens
Dan heeft FOK! niet eens een DDoS nodig om ebola te krijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
Paus komt binnenkort weer vrij trouwens
Helaas, die eer gaat naar mij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Als ik wist dat er tagjes uitgedeeld zouden worden dan had ik wel mijn best gedaan om de grootste mongool te worden.
Meh, zo erg is hij niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan heeft FOK! niet eens een DDoS nodig om ebola te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |