Ho eem ho eem ho eem ho eem.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
De ene keer kots ik Taylor uit en de andere keer is het heerlijk om 'm te zien gooien.
Ben de Kok toch? Geen idee wie dat is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:18 schreef Geralt het volgende:
Wie is Nel de Cock en waarom moest Barney bijna huilen? Is dat zn maîtresse of wat?
Hij maakte laatst een hele leuke opmerking waar zelfspot in zat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ambrosius grappig vinden .
gaat lekker
Het is altijd heerlijk om Phil te zien gooien. Dingen eromheen zijn om te kotsen af en toe. Zoals laatst met Barney bv. Dat was bijzonder onsportief van die vuile pedo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
De ene keer kots ik Taylor uit en de andere keer is het heerlijk om 'm te zien gooien.
Het is heerlijk om hem te zien gooien, maar het blijft een naar mannetje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
watser swaquote:
Michael Smith noemen we viesdikjuniorquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zijn wel echte zwaargewichten.
HAHAHA
Zijn hypocrisie op het podium is soms tergend, ach ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is heerlijk om hem te zien gooien, maar het blijft een naar mannetje.
Weet ik het. Ben wel benieuwd wie dat is en waarom hij dat zei nadat ie zn vrouw bedankt had en bij die naam emotioneel werd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben de Kok toch? Geen idee wie dat is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |