Nee vaker, maar na een heel jaar hard werken heb je soms een goede hoer nodig om goed het jaar te kunnen afsluiten.quote:
Zit je in Marokko?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:38 schreef LompeHork het volgende:
De geitjes hier zijn nog steeds gratis voor zover ik het weet.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, kinderboerderij in Blokker.
Dat doe ik inderdaad nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof jij je tasjes steelt in Rabat
Je kan hem ophalen bij de receptiequote:Op dinsdag 30 december 2014 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wil je mijn tasje even terugdoneren?
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:00 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Je kan hem ophalen bij de receptie
Hij zei "slap" :-Yquote:
Volgens mij ¤60 voor 1 meisjequote:
dat is wel billig manquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:37 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Volgens mij ¤60 voor 1 meisje
Maar ze hebben vaak acties met kortingen enzo
Niet? Ik wel.quote:Op woensdag 31 december 2014 07:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dat is wel billig man
(Maar daar werken geen lekkere wijven, heb ik gehoord...)
dan ga je zeker naar Aken hequote:Op woensdag 31 december 2014 11:14 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Niet? Ik wel.
Maar als ze niet lekker zijn dan ben ik natuurlijk snel weer weg
Ik ben niet zo'n fan van raambuurten daar ziet het zwart van de mensen, letterlijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dan ga je zeker naar Aken he
Ouwe wandelaar
Hoe is het gegaan?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:24 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van raambuurten daar ziet het zwart van de mensen, letterlijk.
Ben maar niet gegaan en heb het hoerengeld aan de kant gelegd voor mijn aankomende PS4.quote:
Tenzij SOA heb je daar langer plezier van ja. Verstandig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:30 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ben maar niet gegaan en heb het hoerengeld aan de kant gelegd voor mijn aankomende PS4.
Goede keuzequote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:30 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ben maar niet gegaan en heb het hoerengeld aan de kant gelegd voor mijn aankomende PS4.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Goede keuze
De spelletjes makers naaien je ook met hun indies en remakes
Twee stukken vlees voor de prijs van een?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:37 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Volgens mij ¤60 voor 1 meisje
Maar ze hebben vaak acties met kortingen enzo
Ah kijk eens aan, een katholieke moraalridder.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Twee stukken vlees voor de prijs van een?
Wat een triest kneuzentopic zeg. Betalen voor sex is wel het laagste.
moet ze wel lekker zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:39 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan, een katholieke moraalridder.
Als je even single bent en je hebt eens een x geen zin om te stappen en je hebt geld zat, dan is een hoer wel een leuke uitkomst.
Ik ben niet katholiek, en ook geen ridder. Echter, een meisje huren alsof het een gebruiksproduct is, is onjuist.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:39 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan, een katholieke moraalridder.
Als je even single bent en je hebt eens een x geen zin om te stappen en je hebt geld zat, dan is een hoer wel een leuke uitkomst.
wat is er onjuist aan als dat meisje vrijwillig dat werk doet en TS vrijwillig dat meisje uit wil wonen voor seksquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben niet katholiek, en ook geen ridder. Echter, een meisje huren alsof het een gebruiksproduct is, is onjuist.
Hier moest ik ffe keihard om lachen, en dan nog steeds beweren dat je geen katholiek bent is nog vermakelijker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
een meisje huren alsof het een gebruiksproduct is, is onjuist.
Bullshit natuurlijk. Iedereen kan er andere normen en waarden op nahouden, katholiek of niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:46 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Hier moest ik ffe keihard om lachen, en dan nog steeds beweren dat je geen katholiek bent is nog vermakelijker.
Dat mag hij zeggen, maar mag zo iemand serieus worden genomen? Lijkt mij namelijk van niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk. Iedereen kan er andere normen en waarden op nahouden, katholiek of niet.
Feit dat jij naar de hoeren wil moet je zelf weten, maar als een ander het verwerpelijk vindt, dan is dat ook zijn goed recht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |