er gaat een wereld voor me open (die dicht had mogen blijven)quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het keldertje, voor al uw zweepjes.
Haha, geintje?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:26 schreef DeJori het volgende:
Snow patrol is wel een beetje edgy toch?
You could be happy!quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Chocolate
Set fire to the third bar
En ja, ook Chasing Cars
En zo veel meer.
Wie niet probeertquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er gaat een wereld voor me open (die dicht had mogen blijven)
Dat lijkt me juist geen goed idee. Gelijk het gehele oeuvre in de lijst...quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
snel fan van Paskal jacobsen worden dan
...quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Shut Your Eyesquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Chocolate
En ja, ook Chasing Cars
En zo veel meer.
Zweepjes zijn eng?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal nietsquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Chocolate
En ja, ook Chasing Cars
En zo veel meer.
Absoluut niet. Het zit een beetje tussen Keane en Coldplay in. Meer richting Coldplay maar dan met vocalen die niet richting castratie-geluid gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:26 schreef DeJori het volgende:
Snow patrol is wel een beetje edgy toch?
Paskal die een Ramses'je doetquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist geen goed idee. Gelijk het gehele oeuvre in de lijst...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |