Ohquote:
Linksonder zie je gewoon de normale link hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
Naaktfoto's Mapima en -supergirl- uitgelekt
Djeezbericht, niet geklikt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
Naaktfoto's Mapima en -supergirl- uitgelekt
Je klikte gewoon maar je wilt het niet toegevenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Linksonder zie je gewoon de normale link hoor.
Als het nou alleen -sg- geweest was. Zou niet weten waarom iemand mapima naakt zou willen zien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je klikte gewoon maar je wilt het niet toegeven
Ik zou het ook niet wetenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als het nou alleen -sg- geweest was. Zou niet weten waarom iemand mapima naakt zou willen zien.
Ja echt alleen bij jou, wacht ff screenshot fixenquote:
watquote:
ja, beter sluiten ze hem en gaan we naar die anderquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
Deze reeks is wel dood zeg, sinds de uitslagen bekend zijn.
Ik heb daar niet zoveel moeite mee hoor, maar deze moet eigenlijk nog de 150 delen halen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, beter sluiten ze hem en gaan we naar die ander
Continu bagger is gewoon niet vol te houden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
Deze reeks is wel dood zeg, sinds de uitslagen bekend zijn.
Wat een tokkie is die hzaw toch eigenlijk ook hè.quote:
ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel moeite mee hoor, maar deze moet eigenlijk nog de 150 delen halen.
Tuurlijk wel, hoe denk je dat ik aan die 50.000 posts hier kom dit jaar?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Continu bagger is gewoon niet vol te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |