Ja ik kan me daar wel wat in inleven hoor, dat dan ook weer wel, ik begrijp dat wel, ik voel jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ik kan me daar wel wat in inleven hoor, dat dan ook weer wel, ik begrijp dat wel, ik voel je:sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mist een fquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Overheid groeit gewoon in tijden van bezuinigen zegt genoeg.
kaka
Zo blijf je altijd wel zeikerds houden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als ze niet hadden gedaan waren er mensen geweest die hadden geklaagd dat ze het niet hadden gedaan.
dat is ook positief manquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou zeg... ik probeer toch te helpen man
Moet je dat hier hebben dan om mee te mogen doen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dan concludeer ik bij deze dat je absoluut geen idee hebt waar je het over hebt.
beetje die collegas zoenen niet danquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo blijf je altijd wel zeikerds houden.
Maarja, ik wens alleen mijn vrienden, familie en directe collega's de beste wensen, omdat die tenminste gemeend zijn.
Niemand, behalve Mevrouw Patricia van het Secretariaatquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje die collegas zoenen niet dan
Van mij nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:30 schreef zeer het volgende:
[..]
Moet je dat hier hebben dan om mee te mogen doen?
Alleen de baliemedewerkster, de rest geef ik een hand.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was een mooie hè, die reactie can Barney was ook goud.quote:
ik geef mannen een handquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alleen de baliemedewerkster, de rest geef ik een hand.
Niet "beste wensen allemaal hè" roepen zodat je niet iedereen hoeft te zoenen/ hand te geven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Net als op verjaardagen. Voor die 'hè' is erg belangrijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Niet "beste wensen allemaal hè" roepen zodat je niet iedereen hoeft te zoenen/ hand te geven.
Jij krijgt een nieuwjaars swaffeltje van mequote:
Ik kom langs hequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij krijgt een nieuwjaars swaffeltje van me
Ja precies. Anders denkt iedereen "iemand anders zegt wel iets" waardoor er een mogelijkheid is tot ongemakkelijke stilte. Bij hè roept echt iedereen iets terug.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Net als op verjaardagen. Voor die 'hè' is erg belangrijk.
En dan zeggen ze dat mensen zoals wij sociaal beperkt zijn. We hebben alles doorgrond.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja precies. Anders denkt iedereen "iemand anders zegt wel iets" waardoor er een mogelijkheid is tot ongemakkelijke stilte. Bij hè roept echt iedereen iets terug.
Dat mag altijd, maar of je binnen komt...quote:
Ik kom altijd binnenquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat mag altijd, maar of je binnen komt...
Oh, dan is het goedquote:
Dit is iets wat me nog iedere avond verbaasd, wanneer ik de dag evalueer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:38 schreef zeer het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mensen zoals wij sociaal beperkt zijn. We hebben alles doorgrond.
Serieus, wens je anderen niet het beste?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo blijf je altijd wel zeikerds houden.
Maarja, ik wens alleen mijn vrienden, familie en directe collega's de beste wensen, omdat die tenminste gemeend zijn.
Lekker, merendeel is toch mannelijk, hopelijk baard na de vakantie hmmm.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dit is iets wat me nog iedere avond verbaasd, wanneer ik de dag evalueer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |