Zure verbitterde mensen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel veel mensen zo denken.
Realisten. Meeste mensen hebben gewoon geen ruggengraat en zijn dus niet te vertrouwenquote:
Dikkequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon zakenleven man. Zullen wel schooiers of onrendabelen zijn geweest.
Anders word je niet ontslagen. Behalve bij de overheid.quote:
Ja je hebt ook gelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel veel mensen zo denken.
Ik denk wel zo en dat vind ik ontzettend zuur en verbitterd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk niet in wat er zuur aan is.
Tsja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk wel zo en dat vind ik ontzettend zuur en verbitterd.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders word je niet ontslagen.
Behalve bij de overheid.
Ja, maar als ze lopen roepen dat "Respect" hoog in het vaandel staat, dan past dit gewoon niet in het plaatje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon zakenleven man. Zullen wel schooiers of onrendabelen zijn geweest.
Met jouw kutsap kun je een autoaccu vullen, zo zuur.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk wel zo en dat vind ik ontzettend zuur en verbitterd.
Over wat voor ambtenaren praten we precies?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ambtenaren mogen blijven tot in de pruimentijd.
En als ze niet hadden gedaan waren er mensen geweest die hadden geklaagd dat ze het niet hadden gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, maar als ze lopen roepen dat "Respect" hoog in het vaandel staat, dan past dit gewoon niet in het plaatje.
Eerst een handje geven, daarna de schop naar de deur.
Jongen stop met carenquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ze haten op de lage opkomst, terwijl hij hoger was dan vorig jaar.
Aldus de carebear.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jongen stop met caren
pfff
Het is toch nooit goed
Gemeenten. Instanties die gefinancierd worden door de overheid.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Over wat voor ambtenaren praten we precies?
Dan concludeer ik bij deze dat je absoluut geen idee hebt waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gemeenten. Instanties die gefinancierd worden door de overheid.
jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
GOD GLOEIENDE GAAN WE DIT NOU EEN JAAR KRIJGEN DE TYFUS
Nee helaas te veel ervaringen gehoord.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dan concludeer ik bij deze dat je absoluut geen idee hebt waar je het over hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |