Ik zie het. Vast mad omdat ik zei dat hij maar moest gaan gamen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft nog een post toegevoegd trouwens.
Ik voel me gewoon goedquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Tjees... wat een dichter hebben we in ons midden pidden didden zidden ridden
Dat is wel prettigquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon goedDidadidamdam
:D:D:D
Maak je hem nog een keer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Huge denkt leuk te zijn mijn terechte topic te deleten.
Geen tinychat, geen gekloot, geen gekloon of ik vier het oud jaar vervoegdquote:
hadden we dat afgesproken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
1 januari heb je toch servertje voor rust
Aight.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen tinychat, geen gekloot, geen gekloon of ik vier het oud jaar vervoegd
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:15 schreef Fylax het volgende:
Maar mijn duifjes vertelde mij dus dat iemand zich voordeed als mij, vertel?
Alvast een gelukkig nieuwjaar, Pharkus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen tinychat, geen gekloot, geen gekloon of ik vier het oud jaar vervoegd
jij ook Fylaxquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alvast een gelukkig nieuwjaar, Pharkus.
Eindelijk het gedoe rondom school rondquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat is wel prettigwaarom voel je je goed? verliefd?
Wat voor gedoe had je rond school dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eindelijk het gedoe rondom school rondEn mijn broer komt over paar weekjes thuis (al halfjaar niet gezien
)
weet nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:18 schreef Elan het volgende:
Hoe kan iemand zich voordoen as jou Fylax
Was dat zo obvious danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |