Je perikelen met eend mag je via de DM oplossen. Zelfs als je om wonderbaarlijke reden o zo misselijk bent van een mentholsigaret.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:14 schreef Aberella het volgende:
Meneer Drebin, ik heb er een serieuze klacht van gemaakt. Waarom sluit u hem
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 11:28 schreef Aberella het volgende:
Mamipa je bent gewoon godse dik waardoor je niet door de poortjes past. Dat heeft niks met NS te maken
Had ik niet gezien, maar daar zit nu een slotje opquote:Op zondag 4 januari 2015 14:34 schreef haan33 het volgende:
Ik verbijster me dat dagboektopics met deze posts openblijven maar gezellige topics met een anti-klacht dicht gaan:
[..]
[..]
dankje broerquote:Op zondag 4 januari 2015 15:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Had ik niet gezien, maar daar zit nu een slotje op
dikke censuur daar niet normaalquote:Op zondag 4 januari 2015 15:16 schreef pijltjegooien het volgende:
KLB / Tokkies op het FOK! Forum
Welke mod loopt hier berichten te wissen?
Had dan ook posts van je collegamods weggegooid gisteren of was je toen toevallig offline?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:37 schreef hugecooll het volgende:
Gewoon een beetje kappen met dat debiele gedrag
Geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 4 januari 2015 15:38 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Had dan ook posts van je collegamods weggegooid gisteren of was je toen toevallig offline?
Als ik wel wist waar je het over had, had je de vraag waarschijnlijk niet hoeven stellen hequote:Op zondag 4 januari 2015 15:39 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Dat antwoord verwachtte ik al.
Waarschijnlijk heb je selectief een oogje dichtgeknepen. Geeft niet hoor, je moet tenslotte wel bij je medemodjes in de smaak blijven vallen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als ik wel wist waar je het over had, had je de vraag waarschijnlijk niet hoeven stellen he
Misschien moet je even ophouden met je insinuaties en gewoon duidelijk zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:43 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je selectief een oogje dichtgeknepen. Geeft niet hoor, je moet tenslotte wel bij je medemodjes in de smaak blijven vallen.
Nou, je zou eens de dagboekbagger wat harder aan mogen pakken dan diegene die 'kwaliteitstopics' van wat lol voorzien.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Misschien moet je even ophouden met je insinuaties en gewoon duidelijk zijn.
Dit lijkt een ander onderwerp dan waar je het net over had. En ik ben de laatste paar dagen niet heel veel online geweest, dus ik heb ook niet alles gevolgdquote:Op zondag 4 januari 2015 15:45 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Nou, je zou eens de dagboekbagger wat harder aan mogen pakken dan diegene die 'kwaliteitstopics' van wat lol voorzien.
Beetje de topics van mapima in een notendop.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
huge, wat verwacht je nou van dat mapima topic? het hele gegeven ervan is dat FOK! vol zit met tokkies, en ze noemt voorbeelden van wat het tokkiegedrag is. er is niks te bespreken in heel dat topic, ze wilt gewoon weer lekker aandacht en lokt het ''tokkiegedrag'' uit.
ik zie geen reden waarom het topic gewoon niet gesloten wordt.
Ja, want iemand mag er niet over klagen dat een deel van de mensen die hier posten geen fatsoensnormen kennen. Zo iemand moeten we dan de mond snoeren, want we zijn nu eenmaal aso's dus welke antwoorden verwacht je? En als dan jullie asogedrag wordt weggehaald, dan is het ineens 'censuur' en is FOK! een 'politiestaat'quote:Op zondag 4 januari 2015 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
huge, wat verwacht je nou van dat mapima topic? het hele gegeven ervan is dat FOK! vol zit met tokkies, en ze noemt voorbeelden van wat het tokkiegedrag is. er is niks te bespreken in heel dat topic, ze wilt gewoon weer lekker aandacht en lokt het ''tokkiegedrag'' uit.
ik zie geen reden waarom het topic gewoon niet gesloten wordt.
ze wilt juist dat mensen asogedrag tonen in dat topic. maar goed, dan laat je het maar openquote:Op zondag 4 januari 2015 15:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, want iemand mag er niet over klagen dat een deel van de mensen die hier posten geen fatsoensnormen kennen. Zo iemand moeten we dan de mond snoeren, want we zijn nu eenmaal aso's dus welke antwoorden verwacht je? En als dan jullie asogedrag wordt weggehaald, dan is het ineens 'censuur' en is FOK! een 'politiestaat'
Gewoon lekker niet reageren als je het een kuttopic vindt
Uh-huh, hij had net zo goed een PM naar Frank kunnen sturenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:56 schreef pijltjegooien het volgende:
Huge, haal dit topic dan ook meteen leeg en vertel Frank dat hij zich als een debiel gedraagt.
Uiteraard en plein public
KLB / Geschiedenisstudenten
Goed topic was dat.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:56 schreef pijltjegooien het volgende:
Huge, haal dit topic dan ook meteen leeg en vertel Frank dat hij zich als een debiel gedraagt.
Uiteraard en plein public
KLB / Geschiedenisstudenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |