Ik had je wat wolliger verwachtquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:20 schreef WildSchaap het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik, een vakantiefoto.
Wat een rare man ben jijquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
Als je dan toch die moeite doet kies dan een foto die niet binnen een seconde te traceren valt
Oooooooooohhhquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je me soms mama noemt.
2/10 voor de moeitequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je me soms mama noemt.
Goede kutkloon wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:22 schreef WildSchaap het volgende:
@ de mensen die me dmen.. ik ga me telefoonnummer niet geven..
Denk niet dat het er een van toto of slaapzak is iig, die zouden het wel iets beter aanpakken.quote:
OK linkquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:24 schreef WildSchaap het volgende:
als jullie me toch niet geloven.. ik kom wel op tinychat en laat me gezicht zien
Die :s wordt volgens mij veel door Toto gebruiktquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk niet dat het er een van toto of slaapzak is iig, die zouden het wel iets beter aanpakken.
Leuke ambulante begeleidster heb je zeg. Is ze erg ervaren in de zorg of net stagair-af?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:24 schreef WildSchaap het volgende:
als jullie me toch niet geloven.. ik kom wel op tinychat en laat me gezicht zien
ok drop maar een linkquote:
Ja, das waar idd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die :s wordt volgens mij veel door Toto gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |