Niemand durft hier zijn mond open te trekken. Ik neem geen dartbord voor de mond.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent wel erg kritisch.
waar was je de hele week?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:33 schreef hafcfan het volgende:
Phil heeft wel mazzel zeg. Krijgt geen enkele serieuze tegenstander.
Die kale ook nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:33 schreef hafcfan het volgende:
Maar Van der Voort is heel goed volgens RTL.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:33 schreef hafcfan het volgende:
2 Nederlanders en 3 schotten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:32 schreef Marcoss het volgende:
Nog steeds geen Engelsman in de kwartfinale..
Je kunt toch geen prestatiebevorderende middelen nemen? Ja, oordopjes misschien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Laatst was er toch 1 gepakt?
Zeker tegen zo'n eikel als Taylor gaat zo'n zacht ei als Vincent mentaal ten onder. Ik denk dat hij 0 legs pakt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Van der Voort is heel goed volgens RTL.
Kijkt naar gemiddeldes drie partijen
Onder de 95.
Van Gerwen heeft ook, op papier, geen tegenstand gehad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:33 schreef hafcfan het volgende:
Het was toch #TeamSnackpot?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond
#TeamSnackcar
#TeamHyperbelg
#TeamBunting
Jenkins is wel een baasjequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Van Gerwen heeft ook, op papier, geen tegenstand gehad.
Het is dat Jenkins in vorm is, normaal zou die kansloos zijn tegen die kale.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jenkins is wel een baasjeJammer dat hij niet tegen Deano/Vincent mocht.
SPOILER: DeelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tweede RondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde ronde:
Ajacied422 - Szura
Van_Poppel - Insomnia_
johannes_vermeer - Smoofie
icloud - Monolith
Anoonumos - DeHovenier
Sked - MarkoAlmelo
Mani89 - jaykop
IkeDubaku99 - luckass
Kwartfinale:
Ajacied422 - Insomnia_
icloud - johannes_vermeer
Game on!![]()
Knap zeg.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:44 schreef Geralt het volgende:
Ik had die 53 met 3 dubbel bull uitgegooid.
Dan had je 150 gescoord. En dan was het 'no score'.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:44 schreef Geralt het volgende:
Ik had die 53 met 3 dubbel bull uitgegooid.
Ik had een 3 gegooid en vervolgens een dubbele bull. Sorry dat ik niet duidelijk wasquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan had je 150 gescoord. En dan was het 'no score'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |