quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:43 schreef Sked het volgende:
SPOILER: DeelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe wordt dit gespeeld?SPOILER: Tweede RondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde ronde:
Ajacied422 - Szura
Van_Poppel - Insomnia_
johannes_vermeer - Smoofie
icloud - Monolith
Anoonumos - DeHovenier
Sked - MarkoAlmelo
Mani89 - jaykop
IkeDubaku99 - luckass
Kwartfinale:
Ajacied422 - Insomnia_
icloud - johannes_vermeer
Game on!Children of the night. What music they make.
Top posters kregen na de eerste ronde een speler toegewezen, aantal namen toegevoegd ivm stunts van ongeplaatste spelers. Veel posters hebben dus een speler toegewezen en de resultaten op het echte WK worden hier doorgevoerd.quote:
Waar slaat dit op?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Top posters kregen na de eerste ronde een speler toegewezen, aantal namen toegevoegd ivm stunts van ongeplaatste spelers. Veel posters hebben dus een speler toegewezen en de resultaten op het echte WK worden hier doorgevoerd.
Dit klopt niet, want dan had ik mani met 4-0 verslagen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
user met minste overgewicht gaat door
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit klopt niet, want dan had ik mani met 4-0 verslagen.
Het heeft beide z'n charme inderdaad, ik heb niet echt een voorkeur voor één van beide.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:46 schreef Monolith het volgende:
Sky zond net de finale uit 1997 uit. Wel een contrast met nu. Hele publiek kijkt gespannen toe, muisstil als de spelers gooien. Heeft ook wel zijn charme in vergelijking met die lallende malloten van tegenwoordig.
Zal afhangen van welke Kim er op het podium staat. Hij blijft namelijk wel wispelturig, maar misschien dat ie zich vol kan opladenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk kan Huybrechts Taylor enige vorm van partij bieden
Die belg gaat het belabberde sportjaar van onze zuiderburen in één keer goedmaken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach met sfeer is niets mis, maar bij sommige partijen is het publiek meer bezig met allerhande onzin dan met de partij door er gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het heeft beide z'n charme inderdaad, ik heb niet echt een voorkeur voor één van beide.
Grappigquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Top posters kregen na de eerste ronde een speler toegewezen, aantal namen toegevoegd ivm stunts van ongeplaatste spelers. Veel posters hebben dus een speler toegewezen en de resultaten op het echte WK worden hier doorgevoerd.
Hopelijk heeft hij zijn Ratatataaaaaa-vorm van tegen Van Gerwen meegenomen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal afhangen van welke Kim er op het podium staat. Hij blijft namelijk wel wispelturig, maar misschien dat ie zich vol kan opladen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:43 schreef Sked het volgende:
SPOILER: DeelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vamos johannes_vermeerSPOILER: Tweede RondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde ronde:
Ajacied422 - Szura
Van_Poppel - Insomnia_
johannes_vermeer - Smoofie
icloud - Monolith
Anoonumos - DeHovenier
Sked - MarkoAlmelo
Mani89 - jaykop
IkeDubaku99 - luckass
Kwartfinale:
Ajacied422 - Insomnia_
icloud - johannes_vermeer
Game on!Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ik weeg 65 kilo achterlijke bamibal.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit klopt niet, want dan had ik mani met 4-0 verslagen.
Heb toch wel een duidelijke voorkeur voor de old school style. Dat hele carnavaleske van mij hoeft echt niet. Net zo min als die nutteloze aerobics meiden, maar goed de tijdsgeest hou je niet tegen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Het heeft beide z'n charme inderdaad, ik heb niet echt een voorkeur voor één van beide.
Dan kan Phil zijn borst natmaken, maar ik vrees ervoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij zijn Ratatataaaaaa-vorm van tegen Van Gerwen meegenomen.
Dat wel ja. En die verkleedpartijen hoeven voor mij ook niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach met sfeer is niets mis, maar bij sommige partijen is het publiek meer bezig met allerhande onzin dan met de partij door er gespeeld wordt.
Hij is er toe in staat om Taylor te verslaan. En dat zijn er niet veel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
weeg ruim 1 kilo meerquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weeg 65 kilo achterlijke bamibal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |