Neuh, ze hadden gewoon ineens sneeuw. Volgens mij had ook alleen Zuid Yorkshire problemenquote:Op woensdag 31 december 2014 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
En het kan gekker hoor. We zijn in januari al eens van een week 20/26 boven nul naar een week -10/-15 onder nul gegaan overdag
Sneeuw in Engeland?Dan moet je wel vrij hoog wonen?
Het kan inderdaad vriezen of dooienquote:Op woensdag 31 december 2014 11:08 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Maar zo'n koudefront is bij jou toch niet heel abnormaal rond deze tijd?
Het trapje zou ik even zien te vermijden, voorlopig
Weinig. Met een aantal vrienden verzamelen. Lekker Hollands want iedereen neemt eten en drinken mee. Dutch partyquote:Op woensdag 31 december 2014 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
Jullie nog gezellige O&N plannen?
Goed insneeuwen.. Dan moet je inderdaad eens een wintertje in Noord-Amerika spenderenquote:Op woensdag 31 december 2014 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neuh, ze hadden gewoon ineens sneeuw. Volgens mij had ook alleen Zuid Yorkshire problemenEcht mensen ingesneeuwd op de snelweg dit-dat-alles, was niet tegenop te strooien. Toen waren wij nog in NL helaas. Ik houd wel van een goede sneeuwbui zo nu en dan.
Mijn 'droom' is ook om ooit nog eens goed in te sneeuwen. Gelukkig hamster ik veel en kunnen we altijd wel een week door met eten
Hoho, queen staat dit jaar niet op 1quote:Op woensdag 31 december 2014 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, want al twee jaar exact dezelfde muziek![]()
![]()
Maar lekker hoor, Dutch Parties
Ik zorg voor het meeste eten hier, vriend neemt een taart mee, en de rest wat drinken ook nog
Ja, in Canada wonen zou ik ook nog wel 's willenquote:Op woensdag 31 december 2014 11:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed insneeuwen.. Dan moet je inderdaad eens een wintertje in Noord-Amerika spenderenZelfs de hoogste hoeveelheid sneeuw die in Europa valt, valt daarbij in het niet
Ik ook wel. Of Alaska. Een vriend van me werkt op een gigantisch zeilschip. Die heeft al eens gezegd dat hij me binnen kan brengen. Hard werken voor een lange periode aan een stuk maar daarna wel genoeg geld om een half jaar zorgeloos de wereld rond te reizen.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, in Canada wonen zou ik ook nog wel 's willen
Neuh, we hebben ons erbij neergelegd dat we slechte O&N vierders zijn. Ik had nog gedacht aan een hotelkamer in de buurt van de Burj Khalifa, maar toen ik erover dacht, anderhalve maand geleden, was vrijwel alles al vol. Er heen gaan en midden in de nacht terug proberen te komen vind ik, met kinderen, geen goed plan. Als het een klein beetje helder is kunnen we het grote vuurwerk wel vanaf de intersection dichtbij ons huis zien, maar we zullen toch een beetje moeten rijden, en dus totaal niet drinken (Dubai heeft een 0% policy, en erg strenge straffen). Zo maar eens beslissen wat we doen.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
Jullie nog gezellige O&N plannen?
Is wel ver weg hoor, Mobloquote:Op woensdag 31 december 2014 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Taxi huftersquote:Op woensdag 31 december 2014 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, dat vind ik toch ook gewoon wel gezellig hoor! Sowieso, hier is het betalen voor pubs, dubbele taxi prijzen, etcbeetje sneu. En we zijn gewoon hele saaie mensen. Nou ja, wij hebben het naar ons zin, maar de rest zou ons saai vinden!
Lekker met vrienden/familie/geliefden genieten van een vrije avond lekker kletsen, spelletjes spelen inderdaad.. ik ga zo eens kijken of ik de basisset van Cards against Humanity op wat steviger papier kan krijgen
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Is wel ver weg hoor, MobloMaar ik ook, inderdaad.
Een vriend wilde trouwens mijn man heel graag aannemen voor een baan in Buffalo, maar kan het visumtechnisch niet rondkrijgen. Diezelfde vriend zat eerder dit jaar vier dagen ingesneeuwd in een hotel in Buffalo. Vier dagen geleefd op junkfood wat het hotelpersoneel ging kopen bij het dichtstbijzijnde tankstation, want verder was alles dicht.
Daarom jachtgeweertje mee en gewoon buffalo's jagen als het moet. Kan je prima met je man van rondkomen voor vier dagenquote:Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Een vriend wilde trouwens mijn man heel graag aannemen voor een baan in Buffalo, maar kan het visumtechnisch niet rondkrijgen. Diezelfde vriend zat eerder dit jaar vier dagen ingesneeuwd in een hotel in Buffalo. Vier dagen geleefd op junkfood wat het hotelpersoneel ging kopen bij het dichtstbijzijnde tankstation, want verder was alles dicht.
Waarom dacht je dat wij katten hebben?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom jachtgeweertje mee en gewoon buffalo's jagen als het moet. Kan je prima met je man van rondkomen voor vier dagen
Om woestijnmuizen te vangen?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:30 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat wij katten hebben?
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje schrikt wakker...
Gaat rapquote:Op woensdag 31 december 2014 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
We kunnen al bijna rechtsedirecte een gelukkig nieuw jaar wensen!nog 25 minuutjes daar!
Ben normaliter niet zo van het all-in concept, maar voor een paar daagjes even chillen of juist sporten is wel ideaalquote:
Ruilen?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou dan is Yukon (canada) wel wat voor je. Maar ik denk zomaar dat na 6 maanden winter je wel anders kletst.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |