bij mij bungelt ie onderaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
Deze DJ is veruit mijn favoriet van het stel.
Duidelijk. Knights is te kitsch en de rest haalt het niet bij dat niveau.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Van Black Holes is Map Of The Problematique wel de beste, denk ik.
Ik vind het wel een aardige band. Ben niet echt fan of zo, maar ik hoor wel dat het goed is wat ze doen. Het subtiele lage elektronica in hun muziek bevalt me ook wel. En melodisch zit het vaak prima in elkaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuk, Muse. Maar is t toch net niet voor mij.
Take A Bow is live wel tof.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duidelijk. Knights is te kitsch en de rest haalt het niet bij dat niveau.
Ik denk dat andere artiesten meer hulp nodig hebben dan muse.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:25 schreef Szura het volgende:
Volgend jaar moeten we er meer Muse-nummers instemmen. Te beginnen met Hysteria.
Mij om het even. Het zijn de twee beste nummers van het album.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duidelijk. Knights is te kitsch en de rest haalt het niet bij dat niveau.
Dat heb ik bij Brian Mayquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ze doen me soms aan Queen denken.
heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef laxus13 het volgende:
Ik ben Muse wel een beetje zat aan het worden, geen verkeerde band maar moet er niet veel naar luisteren.
Tja, ieder z'n smaak hè? Ik vind Wouter van der Goes prettig om naar te luisteren. Hij praat rustig en presenteert echt in dienst van de muziek. Sommige dj's vinden zichzelf belangrijker dan de platen die ze draaien.quote:
Net als dat Too Much Love Will Kill You.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardige band. Ben niet echt fan of zo, maar ik hoor wel dat het goed is wat ze doen. Het subtiele lage elektronica in hun muziek bevalt me ook wel. En melodisch zit het vaak prima in elkaar.
Ze doen me soms aan Queen denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |