quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:55 schreef Sked het volgende:
SPOILER: DeelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt! Weer twee minuten verder en Monolith is dus Reyes.SPOILER: Tweede RondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde ronde:
Ajacied422 - Szura
Van_Poppel - Insomnia_
johannes_vermeer - Smoofie
icloud - Monolith
Anoonumos - DeHovenier
Sked - MarkoAlmelo
Mani89 - jaykop
IkeDubaku99 - luckass
Kwartfinale:
Ajacied422 - Insomnia_
johannes_vermeer - icloud / Monolith
Mani89 / Jaykop - Anoonumos / DeHovenier
Sked / MarkoAlmelo - IkeDubaku99 / luckass
Game on!
Pools vuurwerk?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:55 schreef marcodej het volgende:
Ik wacht op een pakketje van GLS. Wat een poepbedrijf.
Geen idee, maar het is al twee dagen onderweg. Het is verdorie bijna 2015.quote:
Wat zit er in??quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is al twee dagen onderweg. Het is verdorie bijna 2015.
Of een terroristisch aanslag op Simba.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marco gaat morgen vervelende buurtkinderen opblazen!
Nieuwe accu voor mijn laptop, zodat ik weer lekker kan posten.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:55 schreef marcodej het volgende:
Ik wacht op een pakketje van GLS. Wat een poepbedrijf.
twitter:
Waarom koop je niet gelijk een nieuwe laptop?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nieuwe accu voor mijn laptop, zodat ik weer lekker kan posten.
Daar ga je Marcodejquote:
Omdat mijn Dell verder nog prima werkt, en het al dure tijden genoeg zijn voor marcodej.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gelijk een nieuwe laptop?
Als hij dat doet hebben Marco en ik een beetje een probleempje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Of een terroristisch aanslag op Simba.
Reyes is dikker..quote:
Dan prikt Ad door zijn Piet piraat oogpleister.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom deelt Niels niet gewoon even een stoot uit aan Ad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |