abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148240412
Ook weer even aankijken denk ik. Drinkt hij goed? Dat is voor nu het belangrijkst. En 1 dag hoge koorts zou ik nog niet gelijk de huisarts bellen. Maar langer dan 3 dagen zou ik denk ik niet doen.
Maar dat is dus afhankelijk van je kind ook.
En een zetpil kun je wel geven denk ik. Ik kijk hierbij ook naar mijn kind. Zijn ze er echt beroerd van dan krijgen ze iets. Maar zijn ze verder oké en aan het spelen, dan laat ik het lichaam het zelf zo veel mogelijk oplossen.

Mijn zusje werd schijnbaar vroeger heel vaak 's middags wakker met ruim 39 graden koorts. Dan was ze huilerig en pieperig.
Mijn moeder liet haar dan even liggen. Ze sliep dan weer in en een half uurtje later werd ze fit en koortsvrij wakker. Heel vreemd, maar zo kan het dus heen een weer schieten bij een kind.
pi_148240525
Ik heb voor de kerst gebeld omdat hij drie dagen koorts had. En dat ook in de loop van de dag wisselde. Het enige wat ze konden vinden was een oor wat rood was van binnen. Ik heb toen met het oog op het lange weekend wel antibiotica meegekregen, zodat ik kon beginnen als hij koorts bleef houden, maar het is niet nodig geweest..
  vrijdag 2 januari 2015 @ 17:06:28 #28
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_148247808
Nou hij drinkt genoeg en na 3 dagen koorts naar de huisarts dat doe ik altijd.
Ik vond die 40 graden grens altijd een beetje eng , weet ook niet waarom, dacht het ergens gelezen te hebben.
Nou hij heeft vanmiddag lekker lang geslapen, koorts is volgens mij een stuk minder.
Bedankt voor jullie reacties ^O^ voor deze angsthaas haha :+
Rayen 2½ jaar!
pi_148258361
Gelukkig nieuwjaar ! *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_148258544
tj hoe is het met R gegaan?

Wij hebben dus een abo op zo'n speelhal/hel was ik vandaag bij een vriendin vraagt ze Ean waar was je woensdag geweest? Bij de efteling zegt ze. Ik hoor ook zo ineens al 2wk lang dat ze naar de efteling wil.
pi_148259536
Oh eva ook! "Zullen we nog even naar buiten gaan eva?"
"Ja!! Naar de Efteling!!" 8)7
pi_148259602
Ze is er 1x geweest en vond bijna alles eng.
pi_148259806
Oh echt? Eva zou er het liefst gaan wonen denk ik :D
pi_148259854
Ja ze vindt sowieso veel eng.
pi_148260580
Eva ook hoor. Maar de Efteling vindt ze echt geweldig.
Tranen met tuiten bij sinterklaas of vuurwerk, is superverlegen. Maar gaat zonder moeite in monsieur canibale toen ze nog geen 3 was....
Maf
pi_148260629
Dot dacht ook altijd dat ze veel eng vond, maar sinds ze in de Bob is geweest, is dat redelijk over.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_148260719
Wij durven allebei niet in de bob :@ en als ik dan al die ulkjes zie gaan vind ik mezelf echt wel eens een mietje.
Misschien dat ze volgend jaar maar eens moet gaan met een vriend van ons. Dan gaan zij gewoon gezellig mee.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:09:39 #38
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_148260809
Hoi! Ik heb sinds vandaag een peuter *O* . Inclusief bijbehorende buien -O-

Ik hang nu uitgeput op de bank van het verjaardagsfeestje, maar ik hoop dit weekend foto's :D
pi_148261951
Hoi MM :W

Gefeliciteerd met je peuter! Ben benieuwd naar de foto's. Hoe was zijn verjaardag? Wat heeft hij gekregen?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:35:55 #40
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_148262436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
tj hoe is het met R gegaan?

Wij hebben dus een abo op zo'n speelhal/hel was ik vandaag bij een vriendin vraagt ze Ean waar was je woensdag geweest? Bij de efteling zegt ze. Ik hoor ook zo ineens al 2wk lang dat ze naar de efteling wil.
Nou gaat stukken beter. Vanavond bij het naar bed gaan had hij 37.8
Dus nog iets verhoging maar zo goed als weg. Wat het nou geweest is dat hij koorts kreeg :? geen idee.

Ohw de efteling O+ Maar wij zijn er nog niet geweest. Ik vind het nogal prijzig dus als we gaan wil ik dat hij iets ouder is.
Rayen 2½ jaar!
pi_148262873
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:08 schreef danic het volgende:
Wij durven allebei niet in de bob :@ en als ik dan al die ulkjes zie gaan vind ik mezelf echt wel eens een mietje.
Misschien dat ze volgend jaar maar eens moet gaan met een vriend van ons. Dan gaan zij gewoon gezellig mee.
:o
Echt superleuk. De eerste keer was ik bang dat ze het niks zou vinden, maar bij de eerste bocht gilde ze al van het lachen. Volgens mij zou je er je eigen angst van vergeten.

Ik zag zelfs een driejarige (denk ik) 2x in het schip gaan...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_148263789
Wij worden echt allebei strontberoerd in dat soort dingen. Dus het schip, achtbaan enzo slaan we over.
Ik heb er als kind echt nooit een punt van gemaakt.

Een paar jaar geleden villa volta geprobeerd. Omdat ik weet dat het qua beweging weinig voorstelt en het vooral optisch bedrog is.
Ik heb al heel snel mijn ogen dicht gedaan en lekker uitgeschommeld, maar met mijn ogen open is het geen doen.
Dus......dan dus ook maar geen python, vogel rock, joris en de draak enzo.
Monsieur canibale is wel de max voor mij :@
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:06:31 #43
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_148264103
Villa Volta kan ik ook niet tegen, net als andere simulator dingen maar doe mij maar een achtbaan met drie loopings en vijf kurkentrekkers O+

De Efteling is juist met een driejarige geweldig. Het sprookjesbos en de sprookjesboom. De mijne begon er vandaag nog over. Dat ie het zo leuk vond om met de boom te praten. En dat hij stiekem wel weet dat sprookjes nep zijn. Behalve de boom. 'Die is echt mama.' :D O+
Er is echt genoeg waar ze in kunnen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_148264330
Ja precies. We zijn in september nog geweest met kortingsactie van de ah.
We zijn niet eens in het sprookjesbos geweest :o geen tijd voor gehad. Eva wil overal in en soms zelfs 2 of 3x.
We hebben wel veel dingen uit het oude deel ook gedaan. Die vlindervanger, zweefmolen, oude draaimolens enzo. En toen was het ineens 17.00. En ging ze liever nog een keer in die kookpotten.
Ik heb even een rondje overgeslagen :P
pi_148265108
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:06 schreef laziness het volgende:
Dat ie het zo leuk vond om met de boom te praten. En dat hij stiekem wel weet dat sprookjes nep zijn. Behalve de boom. 'Die is echt mama.'
smelt O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148272404
Sprookjesbos vind ik zelf niet zo leuk.
Wij zijn toen 3 dagen geweest, dat geeft meer speelruimte. Ruim een halve dag sprookjesbos, daarna heel veel Bob, fata morgana, droomvlucht, carnival, kookpotten.
Oh en de auto's en de trein, die vond ze ook wel tof.

We kijken hier nog best regelmatig onride filmpjes op YouTube, vindt ze ook leuk.
pi_148272604
Tegen villa volta/het schip/die kookpotten kan ik ook niet maar de bob/python/vogelrok ed count me in.

En danic ik vind je vriend zo stoer ogen dus had wel gedacht dat hij overal in zou gaan
pi_148272793
Gek hè fr. Zo'n grote vent haha.
Maar hij is er als klein mannetje in geweest met zijn vader en zijn moeder hoorde hem bieden gillen :D
Maar hij is ook wagenziek enzo. Toen vond hij het eng, nu wordt hij er beroerd van.
pi_148275672
Ik ben ook altijd wagenziek geweest maar tegen achtbanen kan ik dus wel.
pi_148276857
Monsieur Canibale kan ik ook echt niet tegen. Bob vind ik ook doodeng.

Maar het allerallerallerengste van de hele Efteling vind ik toch wel wel de Pagode.

Ik vond de carrousel trouwens ook al behoorlijk hard gaan :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')