SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn geloof ik ook niet meer zo relevant. 7 wk na het eerste gesprek hoorden we gisteren (en vanmorgen weer van de logo) dat ze plots wel redelijk klaar lijkt voor school.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 06:59 schreef Troeta het volgende:
Vanyel, je spoilers gemist, maar fijn om te lezen dat het al zo snel beter gaat en jullie een manier hebben gevonden om er mee om te gaan!
Ja. Hier moeten ze naar huis vanaf 38.5 daaronder mogen ze blijven.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:05 schreef Susie het volgende:
Jullie wel eens meegemaakt? Anouk had koorts vanmorgen, maar brak evengoed het huis helemaal af, dus ik met mijn goede gedrag naar kdv. Mag ze niet blijven.Zojuist nog gemeten, 38,4. Kreeg als uitleg, stel dat ze een koortsstuip krijgt? En de reden dat als koorts al zo hoog is nu, dat het alleen nog maar kan oplopen? Anouk is alleen maar wat verkouden?
Was best een beetje pissig eigenlijk, dat ik thuis gebeld werd door de leidster dat ze morgen eventueel kan inhalen, dat heb ik dus naar volgende week gezet, want morgen zal ze ook nog wel koorts hebben
Dit is precies de reden dat je op ons kdv ook niet mag brengen met een temp boven de 38 nog iets. Niet zo vreemd, maar soms wel lastig ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:27 schreef mignonne het volgende:
kindjes met koorts niet mogen komen omdat ze de tijd en aandacht die een kind met koorts nodig heeft niet kunnen geven
Dat kan ik me voorstellen ja. Wij hebben idd gelukkig ook altijd het geluk gehad dat we alles in goed overleg met de gastouder konden regelen. Als ze wel koorts hadden maar niet ziek waren dan mochten we ze gewoon brengen (ondanks dat die van mij dus wél bekend is met koortsstuipenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben daarom ook zo enorm blij dat ik niets meer te maken heb met een kinderdagverblijf. Hoe vaak ik wel weer thuis zat voor een ziek kind dat eigenlijk niet ziek was...
Hier kunnen ze gewoon ziek zijn in hun eigen bed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja. Wij hebben idd gelukkig ook altijd het geluk gehad dat we alles in goed overleg met de gastouder konden regelen. Als ze wel koorts hadden maar niet ziek waren dan mochten we ze gewoon brengen (ondanks dat die van mij dus wél bekend is met koortsstuipen)
en als ze wel echt ziek-ziek waren dan was er ook nog overleg mogelijk.
Het is nooit mijn intentie geweest om een ziek kind ergens te 'dumpen', maar het is wel eens voorgekomen dat ik op de dag van mn tentamen een gloeiend heet kind uit bed haalde. B. al naar zn werk en ik nog 2 uur voor aanvang tentamen. Ga dan maar eens iets anders regelen. Thank god voor de gastouder die dan zei breng maar. Haalde ik haar direct na het tentamen gewoon weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |