Dan klopt het toch wat hij zegt, ebolastijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
''Een paar dagen om voor te bereiden op de kwartfinale''
Overmorgen zijn de kwartfinales al, griepNiels

Ja, maar hij doet het voorkomen alsof hij drie dagen/vier dagen heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan klopt het toch wat hij zegt, ebolastijn.

waar haal je die stats vandaan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Zipportal het volgende:
PETER WRIGHT
Match Average
104.63
Check Out Percentage
50% 1/2
Player Image
Highest Finish 20
100 x3 140 x1 180 x0
Sets(7)
0
Legs(5)
0
140
ANDY HAMILTON
Match Average
88.2
Check Out Percentage
... ...
Player Image
Highest Finish ...
100 x1 140 x1 180 x0

Lewis/Van Barneveld/Bunting/Smith, wie haalt de halve finale? Ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar Taylor krijgt geen serieuze tegenstand tot de halve finale.

Lewis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Lewis/Van Barneveld/Bunting/Smith, wie haalt de halve finale? Ik weet het echt niet.

Wat ben je gemeenquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar hij doet het voorkomen alsof hij drie dagen/vier dagen heeft.
Dikzak met je zwarte longen.

Thanks!quote:

Doe Lewis maar, ook de enige met een fatsoenlijke kans tegen Taylor denk ik. En dan eerst een mooie kwartfinale tussen Bunting en Lewis ervoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Lewis/Van Barneveld/Bunting/Smith, wie haalt de halve finale? Ik weet het echt niet.

--> Jackpot.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:56 schreef Nober het volgende:
[..]

Gladde barrelsquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een strontpijltjes.

Vieze hosselpraktijken van Viesdikke Jacques.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een strontpijltjes.

Mooie barrels, ik denk dat Jenkins hier ook mee gaat gooien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een strontpijltjes.

twitter:Joerii070 twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 13:57:19Ad dat kleine gekleurde vakje is een triple en geen dubbel!!!!! #rtl7darts reageer retweet

Smerige Royke.quote:

quote:
quote:Tarrel (m) -s
Stukjes opgedroogde kak die in je konthaar blijven hangen. Goed als scheldwoord te gebruiken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |