Chantagequote:Op dinsdag 30 december 2014 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heeft hij nog niet en als hij zo doorgaat, krijgt hij die ook niet.
Hij heeft 3 punten waaraan hij moet werken....
1. Mamaquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe kun je bestellen zonder te betalen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij had vuurwerk "besteld" voor ¤ 20,= iets van 20 crazy robots en of wij maar even wilden betalen en morgen ook nog vuurwerk voor hem gingen kopen. Overleg was wel even handig geweest en niet er zomaar van uit gaan.
Punten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor alsnog op geen 1 punt duidelijke verbetering.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor sierwerk wel, maar knalspul nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gewoon even met de auto naar Duitsland, veel goedkoper
Bij mijn broertje, via via.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kun je bestellen zonder te betalen?
Oh ja dat knallen vind ik toch niet tofquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor sierwerk wel, maar knalspul nietDit is via via.
Schrijf gewoon CCR op. Heul veul is goed van henquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
Oeh even dit nummer opschrijven
shady deals, ditdatquote:
Ik heb er al een paar idd, ga me denk ik maar eens in verdiepen na de topquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Schrijf gewoon CCR op. Heul veul is goed van hen
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |