Wat is dezequote:Op dinsdag 30 december 2014 10:35 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, verhip, triootje. Vertel nog eens over je droom, Loka
Ja. Lang geleden. Toen poste ik er ook nog. Is ook alweer een jaar of 4 geleden of zo.quote:
Mijn naamgenoot?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen werd er tenminste nog weleens iemand achter gelaten op meets.
Zo weinig indruk maak ik dusquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jouw presentie spreekt voor zich? Wauw, zal er de volgende meet eens extra op letten.
Jawel, standaard.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:39 schreef over_hedge het volgende:
Jullie meeten toch niet echt in de stairway he?
Elk weekend wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:39 schreef over_hedge het volgende:
Jullie meeten toch niet echt in de stairway he?
Bovendien had ik geen echt aandeel in het achterlaten, aangezien ik toen kotsend in het gras lag met een tijgerdekentje om me heen.quote:
Je hebt me door!quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dus daarom durf je niet naar meets te komen!
Ik stem voorquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Myraela het volgende:
We moeten in het nieuwe jaar wel weer eens een meeting houden overigens.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Myraela het volgende:
We moeten in het nieuwe jaar wel weer eens een meeting houden overigens.
Kloontje ahahaha wel slecht zeg.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef -Strawberry- het volgende:
R&P / geluk zonder relatie
Dit is wel weer heel typerend. Nog geen 20 posts in dat topic.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond het al gek dat in geen reactie kreegquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel voor herhaling vatbaar?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:41 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb 1x toen ik nog bij mijn ouders woonde een meet bij mij thuis gehad met ongeveer 10 fokkers die allemaal bleven slapen toen mijn ouders op vakantie waren. Dat was ook wel een vrij aparte avond.
Was het een lewde avond?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:41 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb 1x toen ik nog bij mijn ouders woonde een meet bij mij thuis gehad met ongeveer 10 fokkers die allemaal bleven slapen toen mijn ouders op vakantie waren. Dat was ook wel een vrij aparte avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |