En weer is er 1 terug, dus nu weer 8 thuis. Kimberley was bij haar vriendje gaan wonen maar kon niet wennen dus is ook weer terug.quote:
Die was nog hartstikke jong toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:21 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
En weer is er 1 terug, dus nu weer 8 thuis. Kimberley was bij haar vriendje gaan wonen maar kon niet wennen dus is ook weer terug.
Oh, dacht ook in de zomervakantie. Jammer.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:14 schreef Ellatjuh het volgende:
meestal zo voor de kerst komt het op tv
Die regels ookquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:19 schreef Mula het volgende:
[..]
Moet je voor de grap lid worden van hun fansite op fb. Puur entertainment. Binnenkort komt er een wedstrijd waarmee je een dag beheer vd fansite kan winnen. Om precies te weten hoe het voelt om beheer te zijn.![]()
Marcel heeft echt grootheidswaanzin.
Mijn halfbroer is nog lid dus ik lees nog meequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:01 schreef Mula het volgende:
Er werd gezegd dat het om 2 zoons zou gaan. Maandag zou de groep opgeheven worden, maar verrassing...hij blijft open. De leden werd ineens verbazingwekkend direct richting Marcel. Maar goed, alles en iedereen is gescreend, de rotte appels liggen er volgens Marcel uit en we kunnen weer door met fotos van Jordy plakken en horen hoe zwaar Marcel het heeft met zijn nachtdiensten! Ik ben er niet uitgeknikkerd.
Ja ik las het, en dat met een veel oudere man die erge gezondheidsproblemen heeft. Afgelopen zomer heeft Michel voor de 2e keer een herseninfarct gehad. En dan ook nog een 12e erbij, niet bepaald slim.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:06 schreef Mula het volgende:
Nadine Quaedacker is zwanger van de 12e trouwens!
Niet bepaald slim slaat eigenlijk al op dat gezin.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:07 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ja ik las het, en dat met een veel oudere man die erge gezondheidsproblemen heeft. Afgelopen zomer heeft Michel voor de 2e keer een herseninfarct gehad. En dan ook nog een 12e erbij, niet bepaald slim.
Dus straks 2 kinderen die in de woonkamer slapen, boven is geen plek meer. Sneu ook voor de andere kinderen, herinner me nog dat er meerdere kinderen waren afgelopen seizoen die er liever geen broertje of zusje meer bij willen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet bepaald slim slaat eigenlijk al op dat gezin.
Ah leuk!quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:04 schreef Wildervankstertje het volgende:
Vanaf 14 december nieuwe afleveringen. De Baumgards en de Quaedackers zijn er weer bij samen met een nieuw gezin.
Marcel en Peter hebben hun ruzie bijgelegd volgens mij. Ze staan ook weer in elkaars vriendenlijst en Marcel meldde in de faceboekgroep dat Peter samen met vrouw en zoontje 1 van de kerstdagen bij hun komt eten.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:06 schreef JaneDoe het volgende:
en hoe gaat t met de ruziënde familie deijs en een fb fanpage?
Vanaf vanavond dus om 19:25.quote:Start van het vijfde seizoen van de realityserie over grote gezinnen. Deze keer worden er twee gezinnen gevolgd. De familie Baumgard zagen we al in een eerdere reeks. Hoe gaat het met moeder Samantha, vader Eugene en hun dertien kinderen? Nieuw dit seizoen is de familie Adema. Zij hadden twee dochter en wilden er nog een kindje bij. Dat werden er iets meer: het stel kreeg een vierling. In de eerste aflevering zien we hoe de vier veel te vroeg geboren baby’s het ziekenhuis mogen verlaten. Een huis vol is deze week elke werkdag te zien op NPO 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |