Is gewoon de realiteit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Het begint wel een beetje een hoog "sensatiefilmpjes"-gehalte te krijgen.
Ja, veel geplakt. Maar Jeroen wil kennelijk wat duidelijk maken..de gematigde Islam.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Het begint wel een beetje een hoog "sensatiefilmpjes"-gehalte te krijgen.
Is de redactie, Jeroen haat ze gewoon allemaal.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:45 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, veel geplakt. Maar Jeroen wil kennelijk wat duidelijk maken..de gematigde Islam.
Is hij zo haatdragend, dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is de redactie, Jeroen haat ze gewoon allemaal.
Marjon van Royenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Dat cherry orgel mis ik wel op tv, die naast de imam zat, ben haar naam even kwijt.
wolf in schaapsklerenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef agter het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat Marcouch tolerantie qua godsdienst predikt juist omdat de Islam niet echt gewenst is in NL. Beetje zijn eigen huid redden.
Maar er is een zwijgende meerderheid? Ik kan daar dus geen hoogte van krijgen. Mijn schoonmaakster is er zo een. Wel Koran-les op maandag, mijn man niet willen ontmoeten, altijd hoofddoek om, maar leuk met mijn dochter en mij omgaan.. ik vind het maar lastig.quote:
Ik vind zulk gedrag problematisch. Dat is één van de lastige aspecten van de islam Nederland. Mensen die niks strafbaars doen, maar mijlenver buiten de samenleving staan en opvattingen erop nahouden die haaks staan op westerse waarden en normen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:01 schreef agter het volgende:
[..]
Maar er is een zwijgende meerderheid? Ik kan daar dus geen hoogte van krijgen. Mijn schoonmaakster is er zo een. Wel Koran-les op maandag, mijn man niet willen ontmoeten, altijd hoofddoek om, maar leuk met mijn dochter en mij omgaan.. ik vind het maar lastig.
Ik vind het ook lastig.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind zulk gedrag problematisch. Dat is één van de lastige aspecten van de islam Nederland. Mensen die niks strafbaars doen, maar mijlenver buiten de samenleving staan en opvattingen erop nahouden die haaks staan op westerse waarden en normen.
Soms heeft dat niets te maken met diep-religieuze gevoelens maar met de islamitische variant van 'wat zullen de buren wel niet denken'. Of de echtgenoot heeft control issues.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef agter het volgende:
. Maar als mijn man er is, wil ze pertinent niet komen.
Mijn God.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Soms heeft dat niets te maken met diep-religieuze gevoelens maar met de islamitische variant van 'wat zullen de buren wel niet denken'. Of de echtgenoot heeft control issues.
Maar het blijft gek, geheel off topic: paar jaar deed er een islamitische kandidate mee aan australische variant van Masterchef. Als ze iets won of toen ze weg moest werden de vrouwen geknuffeld en gekust, de mannen volledig genegeerd ( niet eens een hand).
Hoeveel flessen Whiskey gingen er aan deze post vooraf ?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:58 schreef golfer het volgende:
Goede aflevering met Wesley Sneider die vandaag zou uitgezonden zijn.
Oh nee, toch niet uitzendingswaardigs en moeten we het morgen met een overdosis Bauer doen?
Eerst bij 24 uur met bij Theo Maassen en daarna bij Pauw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |