Wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:44 schreef Crip het volgende:
Ik weet niet eens 's of ik nog moslim wil zijn maar goed.
weet ik veel man ik weet niet eens is wat echt is wat juist is wie ik moet volgen of god überhaupt bestaat. ik wil er eigenlijk gewoon niets mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu niet gaat aanhoren dat de seytan je test etc en meer van die blabla.
Twijfelen is normaal. Afkeer ook.
Had ik laatst ook toen ik 'geschiedenis van de profeten' van Ibnu Kathir aan het lezen was. Zo vrouw onvriendelijk. Wist gewoon niet of dat echt ons geloof was of meer zijn inzicht erin.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:03 schreef Crip het volgende:
[..]
weet ik veel man ik weet niet eens is wat echt is wat juist is wie ik moet volgen of god überhaupt bestaat. ik wil er eigenlijk gewoon niets mee te maken hebben
Wat stond erin dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had ik laatst ook toen ik 'geschiedenis van de profeten' van Ibnu Kathir aan het lezen was. Zo vrouw onvriendelijk. Wist gewoon niet of dat echt ons geloof was of meer zijn inzicht erin.
Dat toen Adam stierf hij Eva wegstuurde, omdat hij haar de schuld gaf van alle fouten. En eigenlijk meer van zulke dingen. Ik vond het allemaal beetje 'te'quote:
Dit is de schrijver van dat boek:quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had ik laatst ook toen ik 'geschiedenis van de profeten' van Ibnu Kathir aan het lezen was. Zo vrouw onvriendelijk. Wist gewoon niet of dat echt ons geloof was of meer zijn inzicht erin.
Lol, de islamitische verhalen worden soms compleet gemaakt met de bijbel. Geen idee of dat een islamitische vertelling is, maar zo staat het wel in de bijbel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat toen Adam stierf hij Eva wegstuurde, omdat hij haar de schuld gaf van alle fouten. En eigenlijk meer van zulke dingen. Ik vond het allemaal beetje 'te'
Wat voor crèmes zou hij gebruiken? Ben jaloers(best haram i know) op hemquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is de schrijver van dat boek:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:10 schreef Stimorol- het volgende:
Je kan het toch voor jezelf invullen, Crip
Ik kan bijv niet luisteren naar wat je weleens op Youtube hoort, Arabische Koran teksten door enge mannen. Ik wil bepaalde dingen ook niet horen. Ik vul het voor mijzelf in zoals ik mij daar fijn bij voel.
Realityquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat toen Adam stierf hij Eva wegstuurde, omdat hij haar de schuld gaf van alle fouten. En eigenlijk meer van zulke dingen. Ik vond het allemaal beetje 'te'
?neequote:Op dinsdag 30 december 2014 15:10 schreef Samuray13 het volgende:
"Turken op FOK! #1274"
Die 1274, is dat geen foutje?
Topicreeks: Turken op FOK!.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:10 schreef Samuray13 het volgende:
"Turken op FOK! #1274"
Die 1274, is dat geen foutje?
Dat is ook niet goed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:10 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kan bijv niet luisteren naar wat je weleens op Youtube hoort, Arabische Koran teksten door enge mannen. Ik wil bepaalde dingen ook niet horen. Ik vul het voor mijzelf in zoals ik mij daar fijn bij voel.
Dacht je serieus dat ik een boek van dje knakker zou lezen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:10 schreef Landysh het volgende:
Oh wacht. Ik zit helemaal verkeerd. Nvm.
Wat is niet goed? Moet ik al die teksten in de Koran letterlijk nemen? Dan kunnen we al zwaard heffend op ongelovigen jacht.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed.
Je moet soms dingen niet mooier maken dan het is.
Ik vind dat wel mooi. Had ik er maar 3, een roodharige, brunette en een blondje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
Bepaalde zaken zijn gewoon
Seksslavinnen die gewoon kunnen en zo.
Misschien voor de plaatjes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dacht je serieus dat ik een boek van dje knakker zou lezen?
Wowowow, echt respectloos, dit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi. Had ik er maar 3, een roodharige, brunette en een blondje.![]()
MrStylo hoeveel jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom gelijk helemaal het uiterste? Nergens heb ik dat gezegd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is niet goed? Moet ik al die teksten in de Koran letterlijk nemen? Dan kunnen we al zwaard heffend op ongelovigen jacht.
Nee. Ik vul het voor een gedeelte zelf in.
Pislik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi. Had ik er maar 3, een roodharige, brunette en een blondje.![]()
MrStylo hoeveel jij?
Imana gel ulan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
Ik post hier 2 dagen niet mensen gelijk twijfelen aan geloof enzo
Wat is dit lan
quote:
Hetzelfde. Maar dan specifiek een roodharige en niet een Gingerquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
MrStylo hoeveel jij?
Nee, het is een scheldwoord. Het betekent dat ik hersenloos grof ben.quote:
Chicks vallen daarop. Ik zie niks verkeerdsquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, het is een scheldwoord. Het betekent dat ik hersenloos grof ben.
Nee. Het betekent retard.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Chicks vallen daarop. Ik zie niks verkeerds
Ik ook nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Chicks vallen daarop. Ik zie niks verkeerds
Ik leef zelf liever volgens iets ook al zijn sommige dingen niet iets wat je fijn vind bepaalde regels of gebeurtenissen. Hoort erbij of gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:10 schreef Stimorol- het volgende:
Dat ook en dat er zo veel verschillende aqeedas zijn, ik heb gewoon meer het gevoel dat hij niet bestaat en dat alles een leugen is. Vooral als ik quran luister dan kan ik boos worden en verdraag ik het niet heb ook al paar maanden geen quran geluisterd. en hoe bepaalde dingen in de wereld gaan zo oneerlijk. Dunno man.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:37 schreef Che_ het volgende:
Crip, twijfel je over bepaalde regels etc?
Ga langs je huisarts, zou ik zeggen. Want je bent wel heel hard aan het stuiteren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat ook en dat er zo veel verschillende aqeedas zijn, ik heb gewoon meer het gevoel dat hij niet bestaat en dat alles een leugen is. Vooral als ik quran luister dan kan ik boos worden en verdraag ik het niet heb ook al paar maanden geen quran geluisterd. en hoe bepaalde dingen in de wereld gaan zo oneerlijk. Dunno man.
Ik ben al maanden niet meer hoe ik was.
kquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ga langs je huisarts, zou ik zeggen. Want je bent wel heel hard aan het stuiteren.
Onzin man. Door zulke reacties durven moslims niet echt open over de islam te praten. Is normaal als je twijfelt. Heeft iedereen wel. Islam is ook een geloof en geen exacte wetenschap.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ga langs je huisarts, zou ik zeggen. Want je bent wel heel hard aan het stuiteren.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onzin man. Door zulke reacties durven moslims niet echt open over de islam te praten. Is normaal als je twijfelt. Heeft iedereen wel. Islam is ook een geloof en geen exacte wetenschap.
Persoonlijk pas ik altijd op wanneer mensen twijfelen. Ik heb mijn eigen visie en wil dat niet opdringen. Voor iedereen is er een eigen pad. Daarom kan je beter gewoon blijven nadenken. Op een gegeven moment weet je wat je moet doen. Oppassen dat mensen niet hun eigen visie aan je opdringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |