Gelukkig is het hier nog rustig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Blaadjes het volgende:
http://vuurwerkoverlast.nl/
3e keer melding gedaan. 1 derde van de klacht op ons dorp komt van mij.![]()
Ach ja ik ben nog verzuurder dan freek de jonge.
Ja hier ook maar ik meld elk knalletjequote:Op dinsdag 30 december 2014 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig is het hier nog rustig.
Oh vanwege de vogels natuurlijk? De kwartels zijn mazzelkonten deze tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hier ook maar ik meld elk knalletje
Haha nee hoor niet vanwege de vogels.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh vanwege de vogels natuurlijk? De kwartels zijn mazzelkonten deze tijd van het jaar.
Je bent gewoon zorgzaamquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha nee hoor niet vanwege de vogels.
Ik genoot vroeger zo van vuurwerk dat gun ik dat jonge grut niet nu ik er zelf niet meer om geef.
Ga nu beginnen met The Judge. Robert Downey Jr. & Billy Bob Thornton speelt ook mee.quote:
Veel plezier alvast! Ik ben nog even druk met m'n logee (hondje van mij en ex is logeren) en dan ga ik plat, denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga nu beginnen met The Judge. Robert Downey Jr. & Billy Bob Thornton speelt ook mee.
God wat was die laatste goed in Fargo, die serie
Thanks! Hondjesquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel plezier alvast! Ik ben nog even druk met m'n logee (hondje van mij en ex is logeren) en dan ga ik plat, denk ik
En morgen een zwik nullen achter dat bedragquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb 20,- gewonnen met een kraslot. Klein beginnen he.
Voor hoeveel miljoen ga je?quote:
2 lijkt me wel mooi. Maar no such luck vrees ik. Een eigen geld, meer zit er vrees ik niet in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
En morgen een zwik nullen achter dat bedrag
[..]
Voor hoeveel miljoen ga je?
Hoop hetquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
En morgen een zwik nullen achter dat bedrag
[..]
Voor hoeveel miljoen ga je?
Slaap lekker Lavquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
2 lijkt me wel mooi. Maar no such luck vrees ik. Een eigen geld, meer zit er vrees ik niet in.
En nu pitten. Truste folks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |