Ik zou het zo gezegd kunnen hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 22:10 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ja, zoals bij zo veel bands een ijzersterk debuut album, daarna is het tweede misschien ook nog goed, en daarna is het niks meer
The A Team staat op 231 en Give Me Love op 226.quote:Op maandag 29 december 2014 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom staat Ed Sheeran zo hoog?
ik ookquote:Op maandag 29 december 2014 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was even bang voor een Van Poppeltje
quote:
Ik krijg er pelikanenschurft van.quote:
Ik vind Ed Sheeran wel leukquote:Op maandag 29 december 2014 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
The A Team staat op 231.
Ik vind het best logisch eigenlijk. Heeft best veel fans enzo. Veelal tienermeisjes, maar onder de tienermeisjesmuziek is dit wel een van de betere.
Stond er volgens mij vorig jaar ook al in.quote:Op maandag 29 december 2014 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij bijna elk nieuw nummer wordt er gevraagd 'waarom staat dit zo hoog?' Vind ik opvallend.
Redheads zijn cool.quote:
Wat een jeugd moet jij gehad hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik krijg er pelikanenschurft van.
Die Brian May heeft wel iets van Queen weg....quote:
Dat is midden in de nacht toch? Zullen de tienermeisjes blij mee zijn!quote:Op maandag 29 december 2014 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
The A Team staat op 231 en Give Me Love op 226.
Ik vind het best logisch eigenlijk. Heeft best veel fans enzo. Veelal tienermeisjes, maar onder de tienermeisjesmuziek is dit wel een van de betere.
I knowquote:
tijdens een lied van brian may ( too much love will kill you ) zei hij dat het best veel als queen klonkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |