Had ik ook last vanquote:Op maandag 29 december 2014 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb Slimme Schemer en Tido in mijn hoofd nu...
Heb ik ook met Twarresquote:Op maandag 29 december 2014 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]precies hetzelfde dilemma hier.
Misschien doe ik het zonder pillen nog slechterquote:Op maandag 29 december 2014 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
blijf dan ook van de pillen af
twarresquote:Op maandag 29 december 2014 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Twarres is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger
Ja, dat vroeg ik. Maar hebben ze het zolang geboycot dan? Ik snap de top 2000 soms echt niet. Zeker dit jaar zijn er zoveel nieuwe 'oude' nummersquote:Op maandag 29 december 2014 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand die vroeg over come together: Ik denk omdat t nummer pas heel laat in de lijst is gekomen, en daardoor zn werkelijke positie nog niet heeft bereikt.
Haha, ook zo'n zeiknummer. Doe mij maar Piter Wilkensquote:Op maandag 29 december 2014 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Werbisto vind ik dan oprecht mooi
Ja, dat hebben ze echt lang geboycot. Of op een of andere manier over het hoofd gezien. Vorig jaar voor het eerst in de keuzelijst.quote:Op maandag 29 december 2014 20:57 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik. Maar hebben ze het zolang geboycot dan? Ik snap de top 2000 soms echt niet. Zeker dit jaar zijn er zoveel nieuwe 'oude' nummers
Nee hoor, vind ik niks aan.quote:Op maandag 29 december 2014 20:58 schreef D. het volgende:
Ben ik de enige die een probleem heeft met Mad World?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |