Of een paintje van tong80 als Jezus die de doden weer tot leven wekt... Dat je dus niet echt dood maar alleen maar lazerus was...quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:09 schreef ToT het volgende:
(Iemand een paintje van tong80 als God die mij weer ff naar beneden schopt om verder te paintejn?)
Whehehe zoiets!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Of een paintje van tong80 als Jezus die de doden weer tot leven wekt... Dat je dus niet echt dood maar alleen maar lazerus was...
Ik had hem eerst rood gemaakt maar dat viel weg tegen de achtergrond.quote:
U is papa?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik had hem eerst rood gemaakt maar dat viel weg tegen de achtergrond.
Wel getekend door een kind 5 trouwens![]()
en je vroeg erom
quote:
Nee, gelukkig niet voor dat kind.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
U is papa?
[..]Behoorlijk ja! Maar ik ga er van uit dat het een vertong80d bestaand kunstwerk is.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet voor dat kind.
Is een gewone foto van Marty Feldman, die met die uitpuilende ogen...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]Behoorlijk ja! Maar ik ga er van uit dat het een vertong80d bestaand kunstwerk is.
Ow die kende ik nog niet echt!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Is een gewone foto van Marty Feldman, die met die uitpuilende ogen...
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik moet nog wel wat oefenen met 3D Max, maar begin is er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |